חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה טובה לירידה במשקל

דיאטה טובה לירידה במשקל

תזונה בריאה תמיד, תמיד, תמיד תכלול שפע של ירקות – במיוחד ירקות ירוקים. אם אתם רוצים להיות רזים ובריאים, אתם חייבים להתחיל לאהוב ירקות הכנסו ובצעו דיאטה טובה לירידה במשקל. זה המזון המועדף שלכם. צריך לאכול ירקות מכל המינים, הסוגים והצבעים. חלק גדול מהם צריך להיאכל בצורה טבעית ולא אחרי בישול. ירקות מספקים לגוף ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים וחלבון צמחי. ירקות נחשבים לפחמימה טובה. בנוסף, התזונה שלכם צריכה לכלול גם פירות מכל הסוגים והצבעים.

זרעים ואגוזים בכמות קטנטנה, יספקו לגוף שלכם שמן מאיכות טובה. אבוקדו וטחינה גם כן מספקים לגוף שמן טוב. הגוף חייב שמן כדי לתפקד אבל הוא לא צריך כמויות גדולות ממנו.

הצעד הבא לטובת דיאטה טובה לירידה במשקל

הדבר הבא כדי להגיע לתזונה בריאה הוא חלבון. מי שרוצה לאכול חלבון מהחי, צריך להתרכז באכילת חלבון רזה כמו ביצים, גבינות רזות, דגים, חזה עוף או הודו ובקר רזה. אכילת צלעות כבש נוטפות שומן היא לא כל כך בריאה וצריך להמעיט בהן.

מי שרוצה לאכול חלבון צמחי יכול לקבל אותו מקטניות כמו עדשים ושעועית. אם תקנו עדשים ושעועית אורגניים אתם בכלל תעשו עם הגוף שלכם מצווה. חלבון צמחי יכול להיות גם תחליפי בשר מסויה. חברת טבעול הוציאה לשוק שני מוצרים לא רעים בכלל: חזה עוף בגריל והמבורגר צמחי דלי שומן מה שיעזור לכם בתהליך דיאטה טובה לירידה במשקל.

דיאטה טובה? גם לפני השינה!

כשעתיים לפני השינה יש להפסיק לאכול מכיוון שהגוף מתקן את עצמו בלילה והוא צריך לעסוק בריקון הפסולת ולא בעיכול מזון. אלה העקרונות הכי חשובים לתזונה בריאה מבחינת המזון.

הדבר האחרון הוא להכניס ספורט ללוז השבועי שלכם. זה יעזור מאוד לגוף שלכם לשמור על דיאטה טובה לירידה במשקל לאורך זמן.

מאמרים נוספים