חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

איך לרדת במשקל ומגפת ההשמנה

איך לרדת במשקל ומגפת ההשמנה

אם יש שאלה שנשאלת יותר מכל שאלה אחרת בכל העולם בתדירות של כל דקה וחצי זאת

השאלה: איך לרדת במשקל?

האמת היא שהתשובה היא מאוד פשוטה והיא מורכבת מכמה סעיפים ברורים מאוד. ולמרות זאת, קצב מגפת ההשמנה ממשיך לגדול ב5-10% בכל שנה. הסיבה שהפתרון קשה לביצוע הוא שלל הנתונים הכוזבים והשקריים שנמצאים מסביבנו.

יש גופים בעולם שאין להם שום אינטרס כלכלי שנהיה בריאים ורזים. להפך – הם יפסידו המון כסף אם נפסיק לצרוך את המוצרים שהם מוציאים לשוק. הגופים הללו דואגים שיהיה בלבול מוחלט לגבי העקרונות הפשוטים שמעורבים בשליטה מוחלטת על המשקל שלנו ודואגים שרק נעלה במשקל ונתחיל לצרוך שלל של תרופות כתוצאה מהמחלות החדשות שייגרמו לנו בעקבות ההשמנה.

כבר מזמן ברור לכל המומחים שהשמנה גורמת להיווצרות של סוכרת סוג 2 שמובילה לסיבוכים ומוות. קצב התמותה הגיע בעולם המערבי להתקף לב כמעט כל 4 דקות בממוצע. בנוסף, באותה מידה ברור לאותם מומחים שניתן לשלוט בסוכרת ובהשמנה בעזרת אכילה נכונה ופעילות ספורטיבית בלבד בלי התערבות רפואית.

העיקרון הראשון והכי חשוב הוא: הפסק לאכול סוכרים ופחמימות ריקות! סוכר הוא חומר ממכר כמו סם. פחמימה ריקה (כמו קמח לבן), היא סוכר במסווה. עמילן נהפך תוך כמה שניות בגוף לסוכר. הגוף צריך כמות מאוד קטנה של סוכר כדי לתפקד ואת כל עודף הסוכר והעמילן הוא הופך לשומן ואוגר אותו בצד.

פירות וירקות הם פחמימות טובות (פחמימות מורכבות) והגוף יכול לנצל אותם כדי לספק לעצמו את כל מה שהוא צריך. אין צורך לתת לו גם סוכר או עמילן. היום בכל מזון מעובד כמעט הוסיפו סוכר – שזה דבר שערורייתי! סוכר ופחמימות ריקות יוצרים התמכרות לעוד סוכר ופחמימות ריקות. זה מעגל קסמים שאי אפשר לצאת ממנו.

רק ההחלטה להפסיק את ההתמכרות ולשבור את מעגל הקסמים פעם אחת ולתמיד תביא אותך לרדת במשקל וגם לשמור על המשקל החדש בקלות. מכיוון שאנחנו מטפלים בעצם ב-"מכור לסוכר" שחייב לעבור גמילה כמו שעוברים גמילה מסמים, הדבר לא קל.

החדשות הטובות הן, שאם תשמור במשך 21 יום בלבד על תזונה ללא סוכרים ופחמימות ריקות – יצאת מהמלכודת. אחרי 4-5 ימים בלבד השיפור כל כך גדול שאתה הולך לשאול את עצמך מדוע בכלל חשבת שזה קשה.

נכון, במשך 4-5 ימים ראשונים בלי סוכר ופחמימות ריקות אתה הולך להרגיש עצבני ויהיו לך תופעות איומות של גמילה – אך אם תעבור דרך המחסום הזה, אתה בדרך הנכונה לגוף רזה לבריא לכל החיים. שאר העקרונות מאוד קלים ליישום, אך זה הראשון והכי חשוב.

זה הסוד הגדול ביותר והשמור ביותר בתעשייה.

אם אתה שואל את עצמך איך לרדת במשקל, זאת התשובה שלך: הוצא את הסוכר והפחמימות הריקות מהתפריט שלך.

אם תעשה את "הדיאטה של אואנה", אתה תעבור גמילה מסוכרים בדרך הקלה וגם, לאחר שתגיע למשקל היעד שלך, תלמד איך ליהנות מכל הג'אנק פוד, הפיצות, הגלידות וכל המזונות עתירות הסוכר שאתה כל כך אוהב מבלי להתמכר שוב. אתה תלמד איך להיות בשליטה מוחלטת על המשקל הבריא שלך ולעולם לא לאבד שוב שליטה.

מאמרים נוספים