חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

הרזיה מהירה מאוד איך לרזות מהר ולהישאר בריא

הרזיה מהירה מאוד איך לרזות מהר ולהישאר בריא

מהי הדרך המהירה ביותר, להגיע לתוצאה של הרזיה מהירה? אחת השיטות שעשויות להישמע לנו פחות נוחות היא הוויתור על מזון הניחומים והאכילה לצורך ניחום עצמי. אין ספור מאמרים כבר נכתבו על תופעת ההשמנה והמאבק הקשה עם השומנים והקילוגרמים העודפים, הנגרמים דווקא כתוצאה מה"אקסטרות", אותן אנו מפרגנים לעצמנו פה ושם, וכמובן, שרק ב"אירועים מיוחדים".

כיצד נביא את עצמנו לתוצאות "קלות משקל" במהירות וגם נשמור עליהן, איך לרזות מהר וגם לשמור על התוצאות?

חדל נשנשת ברשת – הדרך המוצלחת לביצוע הרזיה מהירה

אחד הגורמים המעכבים של הירידה במשקל ומפריעים לנו לרזות מהר או בקצב הרצוי לנו, והמאפיינים, ההופכים את הדיאטות שלנו, למסע כומתה מפרך הם הנשנושים, לא משנה באיזו שעה אתם עושים את זה ואיפה, בין אם זה באור, בחושך, מול הטלוויזיה או לאור נרות, נשנושים כמו חטיפים, דברי מתיקה ופיצוחים הוא האויבים הגדולים ביותר של הדיאטה.

תחילתה של דיאטה מהירה והפתרון האולטימטיבי של איך לרזות מהר מתבטא בהורדת הנשנושים המזיקים לאלתר, הרבה לפני שמתחילים לחשוב על התפריטים.

חדשות טובות: אם תפסיקו לנשנש ותוציאו את כל הנשנושים השומניים והמסוכרים מהבית, עברת כבר 50% מהדרך לעבר הרזיה מהירה עם תוצאות כמעט מיידיות, גם בתחושה וגם בנראות.

נשנושים בריאים – כי מה עוד אפשר לעשות מול הטלויזיה?

אז אחרי שנפרדנו לשלום מהנשנושים, מה נעשה מול הפרק הבא של סיינפלד/חברים/מאסטר שף. הרי בינינו, אין דבר יותר מעורר תיאבון מאשר לראות את ג'ואי טריביאני על מסך גדול.

אז מה ננשנש? פלטת ירקות וגבינות דלות שומן (3% לכל היותר) הם נשנושים מהנים, רעננים ודיאטטיים, שעוזרים, במקרים רבים, להרגיע את הקרייבינג למתוק ולספק את יצר הלעיסה והנשנוש מול הטלוויזיה.

פעולות בסיסיות אלה, יעזרו לכם להתחיל את הדיאטה, ממקום גבוה ולקבל תוצאות מהירות במיוחד.
הכירו את עצמכם במידות שמעולם לא הכרתם הודות לתהליך נכון של הרזיה מהירה…

בכדי לבצע הרזיה מהירה צריך לגרום לגוף ליציאת אנרגיה גבוהה, במקרים רבים מעוניינים לרדת במשקל באופן מהיר וזריז לפני אירוע או חתונה.

אנו חדורי מוטיבציה ונמנעים מלאכול. בעקבות השינויים האלו הגוף מתחיל להשתמש בעודפי מים ומתקבלת האשליה שמתבצעת הרזיה מהירה. זוהי לא הרזייה אמיתית ויש צורך לחזור לתפריט מאוזן הכוללת פעילות ספורטיבית מתונה.

מאמרים נוספים