חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיעור 2 – מדוע אנשים עלו חזרה

חברים יקרים,

חזרתי בשבוע שעבר לארץ אחרי שביליתי כמעט חודש בארה"ב. בין היתר, נסעתי כדי ללמוד ולהתעמק במחקרים הכי מעודכנים בנושא השמירה על המשקל החדש לכל החיים. מתברר שיש אנשים שלא הצליחו לשמור על המשקל החדש שלהם אחרי שלב הירידה במשקל ועלו בחזרה – דבר שיכול לגרום להם לחשוב שאולי התהליך הזה לא עובד … אז יש לי חדשות טובות ומרעישות עבורכם! אתם תהיו בהלם מכמה מהדברים שגיליתי.

אז מי עושה את התהליך?

מתברר שיש אפילו אנשים מבוגרים שעשו את התהליך בשנות ה-80 ועדיין שומרים על המשקל שלהם עד היום כשהם בריאים לחלוטין ומלאי אנרגיה.

לשמור על המשקל החדש זה הדבר הכי קל בעולם אם מקפידים על כמה עקרונות שאני אפרט עבורכם. זה קל ופשוט עד כדי גיחוך. זה כל כך קל עד שאני שואלת את עצמי לפעמים: "מדוע ירצה אדם לחזור להרגלים הישנים שגרמו לו להשמין מלכתחילה? האם הוא לא מבין שהגוף הוא בסך הכול מכונה שיש לה כמה חוקים פשוטים שלפיהם היא פועלת, ואם הוא רוצה לשמור על המשקל החדש הוא חייב להתנהל לפי החוקים הללו?"

בגלל שאני בעצם אשת חינוך ומורה במקצועי, החלטתי לנסות ולהסביר לכם את העקרונות הללו שוב בדרך חדשה. בעבר, בכל פעם שהתלמידים שלי לא הבינו משהו או קיבלו ציון נמוך בבחינה, במקום להגיד לעצמי "הוא תלמיד גרוע או שיש לו הפרעת קשב וריכוז" חיפשתי ומצאתי דרכים חדשות להסביר את החומר עד שהתלמיד הבין. אם התלמיד לא מבין, זו אשמת המורה. אז אם אני לא הסברתי את העקרונות בצורה מספיק טובה כדי שתוכלו ליישם אותם בחיים בקלות ולהצליח – אנחנו נחזור על השיעור הזה שוב עד שכולם יבינו מה צריך לעשות! אני לא אירגע עד שאני לא אביא את כולכם למשקל האידיאלי שלכם! אצלי כולם הולכים לקבל 100 בבחינה או שלא הולכים הביתה!!!

הפספוס הוא בחלק של השמירה על המשקל החדש ולא בחלק של הירידה במשקל.

יש לכם ספר שלם שנקרא "חלק שני – שמירה לכל החיים" ובו מרוכזים כל העקרונות החשובים. בנוסף לכל מה שכתוב בספר הזה, אני אתן לכם עוד כמה טיפים בשבועות הקרובים כדי שתצליחו לשמור על המשקל החדש בלי בעיה.

המשימה הראשונה שלכם השבוע היא לקרוא את כל הספר כדי להבין את העקרונות הבסיסיים של שמירה על המשקל החדש.

אוהבת, אואנה

למעבר לשיעור הבא: שיעור 3 – איך מתקנים חריגה במשקל?

מאמרים נוספים