חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה מהירה מאוד לירידה במשקל

דיאטה מהירה מאוד לירידה במשקל

תהליך ההרזיה המלא של אואנה הוא לא עוד "דיאטת כאסח של זבנג וגמרנו בעזרת תכשיר פלא". זאת גם לא דיאטה מהירה שיורדים בה מהר ועולים הכול חזרה. זה תהליך הרזיה שלם שיש לו התחלה – אמצע – וסוף, שכולל:

– שלבים קצרים של ירידה מאוד מהירה במשקל. (כשלחלק הזה בתהליך אפשר בהחלט לקרוא דיאטה כסאח ואפילו דיאטת כסאח מהירה מאוד).

– הפסקות בין שלב לשלב כדי לתת לגוף לנוח מהמאמץ, לתת לעור להימתח בחזרה לאחר פירוק השומן, לתת לשרירים להתאים את עצמם למבנה החדש והרזה יותר ובעיקר כדי לתת לגוף שלך להתקבע על המשקל החדש. (דיאטה מהירה מאוד חייבת לכלול פרקי מנוחה מהדיאטה אם אנחנו רוצים לשמור על בריאות הגוף).

– למידת עקרונות של תזונה נכונה ובריאה שיעזרו לך לשמור על המשקל החדש לכל החיים בקלות.

זה תהליך שבסופו של דבר אמור להביא אותך למצב שאין בגוף שלך מאגרי שומן מיותר.

תחילת התהליך היא המצב שלך היום. סוף התהליך הוא גוף פרופורציונאלי (שמתאים למבנה הגנטי שלך) בלי שומן מיותר. תהליך של דיאטות כסאח לא נגמר, עד שהוא לא נגמר. כל עוד יש שומן מיותר, ממשיכים לעבור דרך שלבים קצרים של ירידה במשקל (שהם בעצם דיאטת כאסח) עם מנוחה ביניהם. הגוף שלך ימשיך לרדת במשקל בצורה של "מדרגות". ברגע שלגוף שלך לא יהיה יותר שומן מיותר לפרק – התהליך ייגמר מעצמו. כל עוד יש שומן עודף – התהליך ממשיך.

הרעיון הוא לעשות דיאטה מהירה מאוד אבל עדיין לשמור על בריאות הגוף.

ברגע שתבין מה גורם לך להשמין ואיך למנוע מהגוף שלך לאגור שומן מיותר – תוכל לשלוט על המשקל שלך בלי בעיה. בלי להבין איך הגוף עובד ומה גורם לו לצאת מאיזון, כל דיאטה לירידה מהירה במשקל או דיאטת כסאח מהירה שתעשה תוביל לכישלון. אתה תמיד תהיה תלוי בדיאטה האופנתית הבאה, בכדור ההרזיה הבא, בתרסיס הפלא הבא, ואולי אפילו תרד בעזרתם במשקל אבל גם תעלה בחזרה – כמו שבטח קרה לך עד היום כשעשית דיאטה מהירה מאוד – נכון?

דיאטה מהירה מאוד: התהליך והשיטה

מתברר שכל שלושה שבועות חל מהפך טבעי בגוף האדם שבו חלק מהתאים מתים ותאים חדשים נולדים.

כל 21 יום יקרה דבר נפלא בגוף שלך והוא ישתנה בצורה מדורגת ככל שתתקדם בתהליך. כל 21 יום שבהם עושים את שלב הירידה במשקל אתה תקבל גוף רזה יותר, בריא יותר וחטוב יותר. הדבר הכי בולט בשלב הזה הוא הירידה העצומה בהיקפים – מעבר לירידה במשקל בעזרת דיאטה מהירה.

למען ההגינות אני חייבת לעדכן אתכם מראש שזה בלתי אפשרי לחסל תוך 21 יום מאגרי שומן של 40 ק"ג מיותרים בעזרת דיאטת כסאח, ולא משנה באיזו דיאטה מהירה ובריאה תתקלו. וגם אם זה היה אפשרי לא הייתי נותנת לכם לעשות את זה. אתם לא רוצים עור רפוי ומדובלל שתלוי עליכם כמו סמרטוט אחרי שכל השומן מתחתיו התפרק, נכון?

אני אלמד אתכם חסל את מאגרי השומן המיותר שלך בקצב מאוד מהיר בעזרת דיאטה מהירה מאוד, דיאטה מהירה ובריאה והדרגתית, בקצב שהגוף עדיין יכול לעמוד בו. הגוף לא מסוגל לפרק את כל השומן המיותר בבת אחת (אלא אם כן יש לו עודף של כמה קילוגרמים בודדים). אתם הולכים לרדת במשקל – לנוח – לרדת במשקל – לנוח – לרדת במשקל – לנוח – לרדת במשקל – מזל טוב הגעתם למשקל האידיאלי שלכם.

תהליך הרזיה שנעשה בצורה של "מדרגות" הוא הדרך הכי טובה לעשות דיאטה מהירה תוך שמירה על בריאות הגוף. יותר מהר מזה זה כבר לא בריא ואתם תפרקו מאסת שריר, ויהיה לכם עור רפוי ותרגישו רע.

דיאטה 1200 קלוריות

21 ימים של דיאטה לירידה מהירה במשקל

אז מה צפוי לנו ב-21 יום של ירידה במשקל? מתוך בדיקה סטטיסטית של יותר מ-10,000 אנשים (קבוצה שכללה גברים ונשים בכל הגילאים ורמות עודף שומן מקל עד בינוני וגם עודף שומן חולני של 150 ק"ג) התברר שטווח הירידה במשקל הוא מאוד גדול ונמצא בממוצע בין 3-15 ק"ג.

נשים יורדות בדרך כלל פחות מגברים בעזרת דיאטה מהירה. אנשים עם עודף משקל מאוד גדול יורדים פי 3 יותר מאנשים עם עודף משקל קל עד בינוני – ולא משנה אם הם גברים או נשים.

5 ק"ג שיורדים מהשומן המיותר שלך בעזרת תהליך ההרזיה המיוחד הזה נראים כמו 8-10 קילוגרם בכל שיטה אחרת. הצמצום המדהים בהיקפים הוא תופעה שצריך לראות בעיניים כדי להאמין.

שריפת שומן מוגברת

בשלבים הראשונים של הדיאטה לירידה מהירה במשקל, אתם תלמדו כיצד ללמד מחדש את הגוף שלך איך לפרק שומן. הגוף שלך שכח איך להשתמש במאגר האנרגיה הכי טוב שיש לו – השומן המיותר שלך. במצב שלך היום הוא רק אוגר שומן ולא מפרק אותו. כרגע מאגרי השומן המיותר שלך "נעולים". משהו צריך "לפתוח" אותם.

ברגע שנעזור לגוף לפתוח אותם – הוא יוכל להמשיך לעשות זאת ללא עזרה חיצונית. הגוף פשוט צריך את הדחיפה הראשונה. אנחנו הולכים להכריח את הגוף שלך להיכנס למצב של שריפת שומן מוגברת בעזרת הדברים הבאים:

– אכילה בלעדית של מזונות שידועים כעוזרים לשריפת שומן.

– הימנעות מוחלטת ממזונות שהגוף רגיל לאגור בתור שומן או שמפריעים לתהליך שריפת השומן.

– שימוש בתוסף תזונה צמחי מאצות שעוזר לפרק את מאגרי השומן המיותר של הגוף.

דיאטה מהירה ובריאה של אואנה מציעה לכם 21 יום שבהם אתם הולכים להעביר את הגוף שלכם דרך שריפת שומנים מוגברת ומאוד אינטנסיבית. בשלושת השבועות הללו, חלק גדול מהתאים בגוף הולכים למות וחדשים ייוולדו כחלק מהתהליך. אתה הולך לקבל גוף חדש שהוא רזה יותר, נקי יותר מרעלים ופחות זקוק לסוכר כמו לסם.

 

לחישוב מדויק של כמות הקלוריות המומלצות לחצו על מחשבון קלוריות

מאמרים נוספים