חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה כאסח תפריט

דיאטה כאסח תפריט

דיאטת כסח היא כל דיאטה שהצריכה הקלוריות שלה היא מתחת ל-1000 קלוריות.
למרות שיש אנשים ( במיוחד גברים גבוהים ששוקלים מעל 90 קילוגרם ) שבשבילם דיאטת 1200 קלוריות / דיאטת 1500 קלוריות ביום גם תיחשב דיאטת כאסח.
הייתי ממליצה לכל מי שרוצה להרכיב לעצמו תפריט של דיאטת כסח של עד 1200 קלוריות, להקצות לפחות 600 קלוריות לירקות לא עמילניים.
מה שקובע הכי הרבה את תחושת הרעב זה הנפח שהמזון תופס בקיבה.
ירקות עשירים במים וגם בסיבים תזונתיים והם מספקים לגוף שלל ויטמינים ומינרלים, הם מזון ביראות לכל מי שרוצה לרדת במשקל.
את שאר הקלוריות הייתי מקצה לחלבונים רזים כמו חזה עוף, חזה הודו, דגים, טונה, בשר בקר, ביצים, גבינות דלות שומן, קוטג ויוגורט דל שומן.
למי ששומר על תזונה טבעונית הייתי ממליצה על 150גרם של קטניות או אורז מלא או שילוב שלהם – שיכול להחליף את החלבון מהחי.
בנוסף, גם טופו יכול לבוא בחשבון וגם שבבי סויה שניתן להכין מהם תבשילים או קציצות.

היתרון במרכיבים הרשומים מעלה הוא שהעלמנו את הפחמימה העמילנית לגמרי ובכך יצרנו מצב שבו האדם לא יהיה רעב בכלל.
ברגע שהתפריט של דיאטת הכאסח מורכב מחלבונים וירקות עם טיפה שמן – תחושת הרעב נעלמת כמעט לגמרי.
זה קורה אחרי 3-4 הימים הראשונים.
ניתן להרכיב תפריט של פחמימות כמו תפוחי אדמה, בטטות, קטניות, אורז וכל שילוב ביניהם אם מעלימים לחלוטין את השמן.
כמובן שגם בתפריט כזה ירקות יהוו לפחות 50% מהתפריט.

גם בתפריט פחמימות תחושת השובע היא מאוד גבוהה – אם דואגים כמובן לשלב ירקות בסך קלורי של 600 קלוריות ביום.
כדי להגיע ל-600 קלוריות ביום מירקות צריך בערך 3 קילו ירקות מכל הסוגים והמינים.
זה נותן לנו אפשרויות רבות לשחק איתם ונוכל להרכיב כמה ארוחות ונשנושים רבים לאורך היום.
הרעיון המרכזי הוא לא לשלב פחמימה ביחד עם שמן באותה ארוחה ובאותו יום.
אם אתה אוכל סוכר ( עמילן ) ביחד עם שמן, הגוף ינצל את הסוכר ( העמילן ) כדלק ויעביר את השמן ישר למאגרי השומן המיותר שלך.
אם מה שאתה מנסה לעשות זה לרדת במשקל, אתה חייב לבחור אסטרטגיה שתעזור לך גם להיות שביע וגם לפרק שומן.או שאתה בוחר בתפריט של חלבונים וקצת שמן או שאתה בוחר בתפריט של פחמימות.
בשניהם תכולת הירקות היא מאוד גבוהה אך בשניהם צריך לותר על משהו.

למי שלא מסוגל לוותר על חלבונים מהחי, התפריט הכי קל יהיה חלבונים ושמן ביחד עם ירקות.
לכל מי שנוטה מטבעו לצמחונות או טבעונות, תפריט הפחמימות ללא שמן יעשה את העבודה.
בכל מקרה, את אתה מחליט שאתה עושה דיאטת כסח – סך הקלוריות שלך אמור להיות בין 1000- 1200 קלוריות במיוחד אם את אישה, שזהו נתון שתוכלו לחשוב ולעקוב בעזרת מחשבון הקלוריות.

מאמרים נוספים