חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

מרק ירקות מוקרם

שלום לכולם,
הפטנט והחבר הכי טוב של מי שעושה דיאטה ורוצה לרדת במשקל הוא –
מרק ירקות מוקרם
לוקח דקות בודדות להכין אותו ואפשר לאכול ממנו ללא הגבלה.
בחורף הגוף מנסה להתחמם והוא דוחף אותנו לאכול יותר (במיוחד פחמימות) כדי לאגור קצת שומן שיכול ליצור "שכבה מבודדת מפני הקור".
בקיץ הגוף מנסה להתקרר ושוב מרק הירקות בגרסה הקרה שלו עוזר מאוד לווסת רעב.

מרק הירקות בגרסה שאני אתן לכם היום מתאים גם למי שלא אוהב לאכול ירקות וגם לילדים שידועים בתור "בעייתיים" בנושא.

ירקות הם דלים מאוד בקלוריות ומצד שני מלאים בחומרים מזינים.

*למי שעדיין לא הפנים את הנקודה החשובה הזאת: ירקות הם המזון העיקרי עבור מי שרוצה לרדת במשקל. ירקות וגוף רזה לתמיד הולכים יד ביד. בירקות יש קצת סוכר טבעי שהוא בעצם פחמימה מורכבת שהיא טובה לנו, יש בהם ויטמינים, מינרלים, קצת חלבון וגם סיבים תזונתיים. בכוס אחת (בגודל של ספל) יש 200 גרם ירקות:

מ-5 כוסות של ירקות חתוכים יוצא מרק ענק. בפועל יהיו לנו 10 כוסות מרק ביום. ניתן לאכול מהמרק הזה בלי הגבלה. אפשר לקחת בתרמוס לעבודה, לאכול בערב אם אתם רעבים, בתור ארוחת ביניים מעולה ובכל הזדמנות. כל הסיר הענק הזה מכיל בממוצע 200 – 400 קלוריות בלבד – תלוי באיזה ירקות תשתמשו.

באיזה ירקות מומלץ להשתמש כדי לרדת במשקל?

*באופן עקרוני מותר להשתמש בכל הירקות למעט תפוח אדמה ובטטה. אפשר לעשות את המרק בעזרת תשלובת של כמה ירקות או מירק אחד בלבד.
הירקות הכי טובים שאני גיליתי הם: עגבניות, קישואים, פלפלים, כרוב, בצל, סלרי, ברוקולי, כרובית, אפונה ירוקה, אספרגוס, דלעת, תרד, גזר וכל תשלובת ביניהם וגם כל אחד לחוד יחד עם: שום, פטרוזיליה, שמיר וצמחי תבלין.

(מי שנמצא כרגע באמצע שלב הירידה במשקל "בדיאטה של אואנה" צריך להצמד רק לירקות שיש בספר ולעשות מרק מ-500 גרם ירקות בלבד ולהשאיר את שאר 500 הגרם של הירקות המותרים בשביל סלטים או כתוספת לארוחות.)

צעד ראשון – לחתוך את הירקות לקוביות, לשים בסיר ולכסות במים את הירקות. לבשל את הירקות במשך כמה דקות בודדות עד שהן טיפה רכות. לא לבשל את הירקות ולהרוג אותם על ידי בישול ממושך. כמה דקות זה בדרך כלל כל מה שצריך.

צעד שני – לשים את הירקות בתוך בלנדר ולמעוך אותם עד למרקם אחיד. זה מה שיוצר את המרק המוקרם:

צעד שלישי – להחזיר לסיר, להוסיף 2 כוסות מים רותחים ולבשל במשך דקה יחד עם תבלינים. אפשר לתבל את המרק עם כפית אבקת מרק עוף ללא מונוסודיום גלוטומט, פטרוזיליה, שמיר או כל תבלין אחר שלא מכיל סוכר.
להעביר לצנצנות ולשים במקרר. המרק יחזיק מעמד עוד יומיים – שלושה.

המרק מעולה בחורף כשהוא חם או בקיץ כשהוא קר:

 

בתיאבון,
אואנה

מאמרים נוספים