חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיעור 1 – מה החשיבות של שלושת השבועות הראשונים של שלב השמירה

חברים יקרים,

בשיעור הראשון והנוכחי אני אתייחס לשאלה חשובה מאוד והטיפ שאני רוצה לתת לכם קשור לשלב המאוד קריטי של 3 השבועות הראשונים של שלב השמירה, לאחר הירידה במשקל.

כמו שסיפרתי לכם, אני עושה ניסיונות עם הגוף שלי כדי לבדוק נקודות מסוימות שנכתבו במחקרים השונים וגם את הנקודה הזאת בדקתי על גופי בתור שפן ניסיונות:

 מה יקרה אם אני אחזור לאכול סוכר ופחמימות מיד בסיום שלב הירידה במשקל ואני לא אשמור על 3 שבועות בלי סוכר ועמילן?

והתשובה שלי היא: זה היה מפחיד מה שקרה בעקבות זאת. במקום לשמור 3 שבועות בלי סוכר ועמילן, התחלתי לאכול מיד בסוף מחזור הירידה במשקל השלישי באופן חופשי מכל הבא ליד. תוך כמה ימים חזרו כל החשקים לסוכר, כל ההתמכרות לפחמימות, וכל מה שחיפשתי ורציתי להכניס לפה היה סוכר, סוכר, סוכר …

גיליתי ששלוש השבועות הראשונים של השמירה הם עוד יותר קריטיים משלב הירידה במשקל. זה מה שמקבע בגוף את המשקל החדש. בנוסף, אם כבר הגענו למשקל האידיאלי, חייבים לעלות על המשקל לפחות פעמיים בשבוע כדי לראות שלא חרגנו מהמשקל שלנו. הרעיון הוא לא לתת לגוף לצאת משליטה ולתקן מיד אם יש חריגה מעל 2 קילוגרם מאיפה שאנחנו אמורים להיות. כמה ימים של אכילת חלבונים, ירקות וקצת שמן מאיכות טובה יעשו את העבודה. הדגש הוא: שזה הדבר היחיד שמותר לאכול בימים הללו וזה אומר גם להימנע מפירות – כי יש בהם סוכר. זה יתקן את המצב.

השורה התחתונה לכל חברי (השמנים לשעבר כמוני) היא שמעכשיו ולכל החיים, אנחנו צריכים לעקוב אחרי המשקל שלנו ולא לתת לו לצאת משליטה. ואם זה קרה, אנחנו חייבים לתקן זאת מיד עם אכילה של חלבונים, ירקות וקצת שמן טוב במשך כמה ימים כדי לחזור לטווח המשקל הבריא שלנו. אין מה לעשות, כנראה שאנחנו לא מאלה שיכולים "להתמכר" לסוכרים בלי לשלם על זה מחיר יקר.

אני שוב חייבת להדגיש, שרק שינוי מהותי בהרגלי האכילה שלנו (כמו שמפורט בספר "חלק שני – שמירה לכל החיים") והוספה של פעילות גופנית באופן קבוע ללו"ז השבועי שלנו, יבטיחו שלא נעלה שוב במשקל לעולם.

המלחמה האמיתית שלנו היא מלחמה נגד הסוכרים הסמויים. אנחנו צריכים לעשות שינוי בהרגלי האכילה שלנו מהבסיס.

למעבר לשיעור הבא – שיעור 2, מדוע אנשים עלו חזרה?

מאמרים נוספים