חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטת בזק

דיאטת בזק

דיאטות בזק – למי הן מתאימות ואיך לעשות את זה חכם?

האם קיים מושג כזה דיאטת בזק? ולא אנחנו לא מדברים על דיאטת המוקדנית הטלפונית, זו שמתבטאת בישיבה מול הטלפון ואכילה מכל הבא ליד.

קיימות דיאטות בזק שונות אשר מוטלות היום בספק וסביבן מתקיימים דיונים רבים: עד כמה זה בראי? עד כמה זה אפקטיבי? והאם זהו לא מתכון לכישלון.

כמו בכל דבר, גם בדיאטה, אם עושים אותה נכון ובאופן מודע, לא חייבת להיות מסוכנת, או כזאת, המהווה השפעה שלילית על הבריאות.

האם ניתן לעשות שימוש בדיאטה זו באופן מבוקר?

באופן כללי כן. כל דיאטה, גם דיאטת בזק, ניתנת לביצוע מבוקר במידה והיא מודעת ויש לה מטרות ברורות. בכל דיאטה, במיוחד בדיאטת הזו חשוב מאוד לבצע תהליך מבוקר של הגדרת מטרות וציפיות מציאותיות עם שאיפה ליותר.

כאשר אנחנו יודעים מהי השאיפה והמטרה או המטרות הסופיות שלנו, קל לנו יותר להגדיר את סוג הדיאטה והיכולת לעמוד בה בגבורה. כאשר המטרות, כמו, המשקל והזמן העומד בפנינו מוגדרות ואפילו כתובות, נוכל לעבור לשלב הבא: מהי דיאטת בזק הטובה ביותר עבורנו?

זהירות! ממכר! כך תשמרו על עצמכם מפני התמכרות לדיאטות בזק

דיאטת בזק, במיוחד כאשר הן מצליחות עשויות לגרום להתמכרות. כל דיאטה מהירה וכל דבר נעים הניתן לנו בקלות ובמהירות יחסית עשוי להביא השפעה של התמכרות. אנחנו מתרגלות שדיאטת הבזק מביאה לנו תוצאה זמנית של הרזיה מהירה וחוזרים אליה בכל פעם שמתעורר הצורך לכבות שריפה: דייט חשוב בסוף השבוע, אירוע משמעותי בחיים ועוד.

דיאטת הבזק תהיה אפקטיבית במידה ונדע לשמור על תוצאותיה ונימנע מלחזור אליה כתוצאה מהצורך לכבות את השריפות המיידיות, בשריפה בלתי מבוקרת ואף מסוכנת של קלוריות. ראו גם דיאטת אורז מלא לירידה במשקל

האם קיימת דיאטת בזק במרשם רופא?

כן. קיימות דיאטות בזק הניתנות לגברים ונשים תחת מרשם רופא. כדורים דיאטטיים הממיסים את השומן ותורמים לשריפת קלוריות מואצת ו/או יוצרים תופעה של דיכוי התיאבון, מניבים תוצאה של דיאטת בזק. המרשמים ניתנים לאחר בדיקת המצב וההיסטוריה הרפואית של הפציינט.

דיאטות בזק לירידה מהירה במשקלחשוב מאוד לדעת שאסור לעשות שימוש קבוע בכדורים אלה ואם נדע לעשות בהם שימוש מושכל, נוכל למקסם ולייעל את התוצאה שלהם גם אחרי שהגענו אל המשקל הרצוי. דיאטת בזק, מחויבת במודעות גבוהה, במיוחד לאלה מכם המעוניינים להמשיך לרדת במשקל או לשמור על התוצאה.

שימוש לא מודע בדיאטה זו תגרום על פי רוב למצב של עלייה דרסטית במשקל.

למי מתאימה הדיאטה ולמי לא?

אז ההסבר הנכון הוא דיאטת בזק, תתאים לאנשים אשר מצב בריאותם תקין באופן כללי, תתאים פחות לבעלי משקל עודף, בעלי לחץ דם לא מאוזן, רמת סוכר לא מאוזנת, בעלי היסטוריה של התקפי לב שבץ ובעלי רמת כולסטרול גבוהה.

דיאטות בזק – מסוכנות או שדווקא תורמות?

הדיאטות האלו הינם דיאטות שהיו חשופות ללא מעט לביקורות בקרב רופאים ודיאטנים בארה"ב. הביקורת נבעה בעיקר בגלל שמדובר בדיאטות התומכות בירידה מואצת במשקל כבר בהתחלה. לעומת זאת, רופאים רבים ציינו כי דווקא הירידה המואצת כבר בתחילת התהליך של דיאטת בזק, הוא זה שמדרבן את האנשים ומעניק להם מוטיבציה רבה העוזרת להם בהמשך תהליך הדיאטה.

טענה זו התבססה גם על מחקר שנעשה בשנת 2010 בפלורידה ובו נבדק הקשר בין שיעור הירידה במשקל ההתחלתית לעומת סך ההצלחה בטווח הארוך של דיאטת בזק. במחקר השתתפו 262 נשים בגיל העמידה שסבלו מעודף משקל. ובאמצעותן הגיעו החוקרים לממצאים הבאים:
הנשים שהשילו יותר מהר ממשקלן, הצליחו גם לבצע מעקב ותיעוד טוב יותר של מה שאכלו ובעקבות כך צרכו פחות קלוריות בהמשך התהליך. בעקבות כך, הגיעו החוקרים למסקנה כי ירידה מהירה במשקל – כמו זו שמציעה דיאטת בזק, משתלמת וכדאית יותר בטווח הארוך.
התוכנית מאחורי הדיאט הינה למעשה למצוא דרך מתאימה לאמן מחדש את הנפש והגוף, ובאמצעות כך יהיה ניתן לשלוט על המשקל והבריאות שלנו.

קראו גם: מחשבון קלוריות לצריכה יומית מומלצת

מאמרים נוספים