חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטות מומלצות

דיאטות מומלצות

שוק הדיאטות הינו בין השווקים הרווחיים והגדולים ביותר שיש בעולם כולו. אין זה פלא לאור העובדה שיותר ויותר גברים ונשים מגלים כי הם סובלים מעודף משקל ונמצאים בפני סכנה. על מנת להתמודד עם העלייה במשקל רבים מחפשים אחר דיאטות מומלצות איכותיות ואמינות. מאחר וישנם גורמים שונים בשוק ניתן למצוא לא מעט דיאטות לא יעילות ולא אפקטיביות. דיאטות אלו מהוות בזבוז כסף ואף על פי שרבים רוכשים אותן מתוך אמונה – האכזבה אינה מתעכבת להגיע.

כיצד לבחור דיאטה מומלצת?

דיאטות מומלצות נשמעות ומוצעות לנו מכל כיוון וברוב המקרים מדובר בהמלצות ממכרים שניסו את הדיאטה או מבעלי אינטרס. על מנת להבטיח את יעילותה של דיאטה חשוב לבדוק מה הן הביקורות אודותיה וכיצד היא מצליחה במקומות אחרים כגון ארצות הברית או אירופה. דיאטות מומלצות חייבות לשמור על בריאות המבצע אותן שאחרת הן עלולות להיות סכנה לבריאות. יחד עם זאת לא כל הדיאטות השומרות על הבריאות הן דיאטות מומלצות אפקטיביות ויעילות.

קריטריונים לבחירת דיאטות מומלצות

דיאטות מומלצות שחשוב לבדוק אותן הן אלו אשר יש עליהן חוות דעת חיובית מכיוונים רבים ומתאימות לצרכים האישיים של מבצע הדיאטה. חשוב לבדוק התאמה לצרכי הגוף ולאורח החיים על מנת להבטיח התמדה בדיאטה לאורך זמן, גם ברגעים קשים. כדאי להיוועץ עם מי שהתנסה בירידה במשקל ולקבל חוות דעת המגיעה מתוך ניסיון אישי.

מספר סוגי דיאטות

1) דיאטת שומרי משקל –
דיאטה זו צריכה לכלול בחירה במוצרים בריאים ומשביעים, זאת בכדי שנצליח לאכול פחות. יש לאכול מאכלים המובילים לתחושת שובע וכדאי מאוד להשתמש בהם.

2) דיאטה ים תיכונית –
יש מספר מאפיינים משותפים לתזונה המקובלת במדינות המזרח התיכון. יש דגש על אכילת פירות, ירקות, דגנים, אגוזים, שמן זית, עשבתי תיבול וקטניות. מומלץ לאכול כמה פעמים בשבוע דגים ולאכול במידה מסויימת עוף, ביצים, יוגורט וגבינה.

3) דיאטת סאות ביץ' –
לדיאטה זו יש 3 שלבים, כל שלב משחרר מעט מן ההגבלות של השלב הקודם והופך את הדיאטה לפשוטה יותר.
השיטה מתקדמת בפחמימות ושומנים טובים, ללא ספירת קלוריות. אוכלים 3 ארוחות ביום ו-2 ארוחות קלות ובנוסף קינוח עם המון חלבונים כדוגמא מוס שוקולד. קראו עוד

4) דיאטה צמחונית –
בדיאטה זו יש דגש רב על תזונה בריאה ומאוזנת אשר תוביל לירידה במשקל ומקטינה את הסיכון למחלות. כל זאת ללא בשר כלל.
ישנם יתרונות ברורים בדיאטה זו כמו תזונה מאוזנת ותרומה לבריאות הלב.

מאמרים נוספים