חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה מהירה לשבוע

דיאטה מהירה לשבוע

המראה החיצוני מאפשר לרובנו להתחבר להערכה עצמית גבוהה ולהשקיע בעצמנו יותר. תודות למחקרים הרבים בתחום ולידע שנצבר במשך השנים בתחום המזון והדיאטות כיום ניתן להוריד מספר קילוגרמים רבים בתוך שבוע בלבד. על מנת לרדת כמה קילוגרמים בשבוע אחד בלבד יש לבור את הדיאטה המתאימה ביותר לכל אדם בהתאם לצרכיו הייחודיים. דיאטה מהירה לשבוע כוללת כמה סוגים של אפשרויות לירידה במשקל ומבוססת על גישה ממוקדת וקיצונית.

דיאטה מהירה לשבוע נקראת גם דיאטת בזק מאחר וירידה במשקל בתוך שבוע מצופה מתוקף היותה קצרה יחסית – להיות ממוקדת ובעלת הישגים מרשימים. רבים מהסובלים ממשקל עודף רוצים היו לרדת במשקל בתוך זמן קצר מבלי להתאמץ או לעבוד קשה לשם כך. באמצעות דיאטת בזק ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתוך שבוע בלבד. על מנת שתוכלו לבחור את הדיאטה המתאימה לכם יותר מכל הבאנו אליכם את הדיאטות הנבחרות בין דיאטות הבזק הקיימות.

מאפייני דיאטת הבזק

דיאטת בזק, היא דיאטה מהירה לשבוע, אינה כוללת פעילות גופנית מרובה או בכל מקרה אינה מצריכה מאמצים גדולים לצורך ביצוע פעילות גופנית לסוגיה השונים. ברוב המקרים מדובר בצמצום משמעותי של מאכלים הידועים כמשמינים ומאכלים הכוללים פחמימות רבות. דיאטה מהירה לשבוע תהיה בהכרח דלת פחמימות וברוב המקרים תמליץ על כמה מאכלים ספציפיים לאכילה במשך כל השבוע. כמו כן דיאטות בזק ממליצות על מרכלים המזרזים את מערכת העיכול ואת חילוף החומרים בגוף.

קצב הירידה במשקל אצל דיאטה מהירה לשבוע תלוי במספר גורמים. ביניהם, עודף המשקל ההתחלתי עמו מגיע האדם לדיאטה, קצב בחילוף החומרים של הגוף, מין האדם, מצבו הבריאותי, נכונותו לביצוע הדיאטה, גילו ועוד. בעוד שבדיאטות רגילות המשקל המומלץ לירידה בשבוע הוא חצי קילו הרי שבדיאטות מהירות מדובר על חמישה קילו בשבוע אחד. יש לשים לב כי דיאטות אלו הינן דלות ביותר בקלוריות ואינן מספקות לגוף את מלוא צרכיו. לפיכך עלול להיגרם גירעון קלורי וירידה מהירה במשקל, בשומני הגוף, בנוזלים ובחלבונים בגוף.

סוגי דיאטות מהירות לשבוע

הדיאטות המהירות אמנם פופולאריות ביותר אולם יש לבדוק את מידת ההתאמה שלהן מאחר ודיאטות מהירות מסוימות אינן בריאות לגוף ועלולות לגרום לו לפגיעה משמעותית. כמו כן יש לקחת בחשבון אפשרות של עלייה במשקל עם תום השבוע, במקרה של אי התאמה.

דיאטה מהירה לשבוע יכולה לבוא לידי ביטוי במספר סוגים שונים של דיאטות שמטרתן ירידה במשקל של 15 קילוגרם ב 40 יום. דיאטות נוספות הן דיאטות אבטיחים, דיאטות אורז או דיאטות כרוב

הקונפליקט בדיאטה מהירה

על מנת לרדת במשקל עלינו למצוא דיאטה מהירה לשבוע שגם משביעה את הגוף וגם מעניקה לו את כל מה שהוא זקוק לו. על מנת להבטיח את הירידה המקסימלית תוך שמירה על בריאות הגוף חשוב למצוא דיאטה מהירה בשבוע המבוססת על כל אבות המזון ומלווה על ידי איש מקצוע מנוסה המתמחה בדיאטות קצרות מועד. מאחר וישנם לא מעט סוגי תפריטים וסוגי דיאטות אותם ניתן למצוא כיום, דיאטה מהירה בשבוע אינה בין המועדפות מאחר והיא מאלצת את הגוף לעבור שינוי משמעותי בזמן קצר.

היתרונות של דיאטה מהירה

יחד עם זאת דיאטה לשבוע מהירה מאד ויכולה להשיג מטרות חשובות אותן לא ניתן להשיג בדיאטות עשירות ומתונות יותר. לקראת אירועים שונים ולפני כנסים משפחתיים או חברתיים חשוב לשמור על האכילה המאוזנת ולבחור דיאטה מהירה לשבוע יחד עם איש מקצוע המיומן בתחום ומכיר סוגי דיאטות שונים.

לפרטים נוספים על עוד דיאטות:

דיאטת סלטים | דיאטת מיצים

מאמרים נוספים