חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

הסיפור של מאיה

הסיפור של מאיה

שמי מאיה שטירבו, בת 36 ואימא לשתי בנות.

אני מתמודדת עם בעיית המשקל מגיל 18 . מאז ועד לפני שנה וחצי שימש גופי כשפן ניסויים של תעשיית הדיאטות העולמית (כולל סוגים שמשרד הבריאות טרם שמע אודותם). ירדתי, עליתי, ירדתי, עליתי, כשהשיא שלי היה 104 ק”ג אחרי ההיריון הראשון.

היו לי כאבי גב מטורפים, בצקות ברגלים, כאבי ברכיים, כולסטרול גבוה, סוכרת גבולית, לא הייתי מסוגלת לעלות שתי קומות ברגל מבלי להתנשף. הייתי קונה בגדים ברשתות למידות גדולות או ענקיות. (מידת מכנסיים 48 מחנות “מתאים לי”)

היום – חצי שנה אחרי מחזור הירידה במשקל האחרון שלי – אני שומרת בלי שום בעיה על משקל יציב של 64-65 קילוגרם. האוכל הפסיק להיות מלחמה בלתי פוסקת!!! אין לי בעיות עם אוכל יותר!!!

עשיתי ארבע מחזורים של ירידה במשקל וירדתי 36 קילוגרם של גיהינום וסבל.

  • מחזור ראשון = 14 ק”ג
  • מחזור שני = 10 ק”ג
  • מחזור שלישי = 7 ק”ג
  • מחזור רביעי = 5 ק”ג

ירדתי במידת המכנסים שלי מ-48 מידה גדולה ל-38 medium .מידת הנעלים שלי ירדה גם כן 1.5 מידות בגלל שהבצקות ברגלים חוסלו. ממצב של התנשפות אחרי עליה של שתי קומות ברגל – אני הולכת היום 7-8 קילומטר בלי בעיה והכנסתי פעילות ספורטיבית כמו שאואנה ממליצה ללו”ז.

אואנה היקרה,

אני מודה לך שהיית מוכנה להיות שפן הניסיונות של הדיאטה הזאת ושלא שמרת לעצמך את מה שגילית וכתבת את כל הספרים שיש בערכה. תפסת אותי ממש בדקה ה-90 לפני סוכרת. היום אני מבינה דברים לגבי גוף האדם ונושא ההשמנה שמעולם לפני כן לא הבנתי. היום אני יודעת איך להיות בשליטה על הגוף שלי ולא לתת לגוף שלי לשלוט בי.

מאיה שטירבו

מאמרים נוספים