חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה דלת כולסטרול

דיאטה דלת כולסטרול

כולסטרול גבוה הינו בין הגורמים המרכזיים למחלות לב שונות. הכולסטרול הינו למעשה בין המרכיבים המסוכנים ביותר בתפריט המערבי ואף על פי שניתן לחלק את הכולסטרול לסוג "טוב" וסוג "רע", רבים אינם יודעים להבחין בין שני הסוגים ואף לא טורחים לברר על כמות הכולסטרול הקיימת במאכלים שונים. דיאטה דלת כולסטרול וסוכר הינה דיאטה המיושמת במקרים רבים לאו דווקא בשל משקל יתר בלבד, אלא כאשר האדם נמצא במצב סיכון.

הכולסטרול – גורם למחלות

כולסטרול גבוה הינו ערובה לאיכות חיים ירודה ומעלה את הסיכוי לחלות בטרשת עורקים. הכולסטרול מצוי במאכלים בעלי אחוזי שומן גבוהים הקיימים בשפע בתרבות המערבית. על מנת להבטיח הימנעות ממחלות דם ולב שונות חשוב לשמור על דיאטה דלת כולסטרול. דיאטה זו מותאמת על ידי אנשי המקצוע המתאימים המנוסים ובקיאים בתפריט דל בכולסטרול ולכן לפני ההחלטה על דיאטה מעין זו חשוב להיוועץ באיש מקצוע ולקבל הנחייה לתפריט המתאים.

בנייה נכונה של תפריט דיאטה דלת כולסטרול

על מנת להבטיח את הצלחתה של דיאטה דלת כולסטרול וסוכר ישנה חשיבות רבה לבנייה נכונה של התפריט. כולסטרול מצוי במאכלים רבים ולא תמיד קל לאתר אותו בכל סוג של מאכל. על מנת לבנות תפריט דיאטה דלת כולסטרול אשר שומרת על כלל המרכיבים החיוניים בכל תפריט חשוב כי הדיאטה תהיה מלווה על ידי אדם מנוסה ואחראי אשר מכיר את השלכות הכולסטרול ואת הרכיבים השונים המתאימים לכל אדם בדיאטה באשר הוא.

הכנסו עכשיו לדיאטה שמשגעת את העולם!

דיאטת בזק – עכשיו בדיאטה של אואנה

מאמרים נוספים