חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיטות להרזיה מהירה

שיטות להרזיה מהירה

כמה פעמים שאלתם את עצמכם איך מרזים? וכמה פעמים הסתכלת במראה וחשבת לעצמך שהגיע הזמן לעשות שינוי? כמה פעמים קורה לך שאת מסתכלת בערגה אל עבר הג'ינס או השמלה האהובים עליך ונשבע שלא ירחק היום תשקיעי את כל כולך בדיאטה רצחנית שתחזיר אותך לגזרה המתאימה. להן מספר שיטות להרזיה מהירה ובטוחה.

מהי הסיבה לחיפוש הבלתי נלאה אחר הדיאטה המהירה?

אחד הקשיים המאפיינים את נושא ההרזיה והחיפוש אחר אותה הדיאטה האידיאלית, הוא בכך שהכל כל כך זמין ונגיש לנו. גם תחום הדיאטות הופך לנגיש וזמין יותר ויותר, ככל שנוקף הזמן, ומציע לנו דיאטות מהירות מסוגים שונים, המוגשות כמחקרים רפואיים או דיאטות מסורתיות, שגם הסבתות שלנו היו נעזרות בהן.

על אף הטכניקות הבריאותיות, המבוקרות והבריאותיות הקיימות היום, אנחנו עדיין מעדיפות לחזור אל אותן שיטות להרזיה מהירה ובטוחה הנחשבות לקלאסיות בעולם הדיאטה ולקבל תוצאות של הרזיה מהירה ללא מאמץ ניכר ותוך זמן קצר. כל זאת, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר (ירידה) ובזמן הקצר ביותר (רצוי כבר בתוך שבוע). האויב העיקרי של הדיאטה, הוא אי עמידה ביעדים ונקודת השבירה או במילה אחת "התמדה". פירטנו לפניכם 3 שיטות מרכזיות לאיך מרזים בצורה בטוחה ומהירה

3 שיטות להרזיה מהירה ובטוחה הנפוצות ביותר בשוק הדיאטות המודרני

איך מרזים עם דיאטת כרוב

דיאטת כרוב, היא אחת מהדיאטות המהירות ביותר הקיימות אך יש להתייחס אליה בהתאם. זוהי דיאטה אשר יוצרת ייבוש משמעותי בגוף מאחר והכרוב ידוע במיעוט והצמצום בנוזלים.

דיאטת הכרוב, מציגה תוצאות כבר בשבוע הראשון של הדיאטה אך מותר לעשות אותה באינטנסיביות במשך שבועיים, לכל היותר, ובהפרשים של שבועיים לפחות לפני תחילתה המחודשת, מפאת הסיכון מהתייבשות. בעת ביצוע דיאטה זו וכמו בכל דיאטה, רצוי להרבות בשתיית מים, למניעת אותו ייבוש.

חשוב לבצע הפסקות אלה, כדי למנוע פגיעה בריאותית למניעת התנפלות הקיבה והעלייה במשקל עקב המחסור במצבורי הנוזלים.

איך מרזים עם דיאטת אורז מלא

דיאטת אורז, היא דיאטה חדשה יחסית בנוף הדיאטות. האורז הוא פחמימה הידועה בעושר הקלורי שלה. יחד עם זאת, האורז המלא ובניית תפריט דיאטטי באמצעות האורז תורם במיוחד לירידה מהירה במשקל ולתהליכי הרזיה מהירה. גם את תוצאותיה של הדיאטה הזאת, מהירות במיוחד, אך החיסרון המשמעותי ביותר שלה, הוא התפריט המשעמם שלה, שגורם להגעה מהירה לנקודות שבירה, הפסקת הדיאטה, אי ירידה במשקל או חזרה למשקל הקודם תוך זמן קצר במיוחד. למידע נוסף על דיאטת אורז לחצו כאן
דיאטת אורז מלא לירידה במשקל

איך מרזים עם דיאטה ללא פחמימות או דיאטת חלבונים

דיאטה ללא פחמימות, היא בין הדיאטות הנפוצות ביותר בעולם ובישראל בפרט. צריכת חלבונים בלבד וויתור על הפחמימות יוצרת ירידה דרסטית במשקל תוך זמן קצר במיוחד, יחד עם זאת חשוב לצרוך כמות מספקת של פחמימות לפחות אחת לשבוע ולשלב ויטמינים ומינראלים בצורה של תוספי תזונה להשבת הסיבים התזונתיים הנדרשים לספיגת החלבונים באין מקור קבוע של פחמימה, אשר רבים מופתעים לשמוע, כי מכילה גם רכיבים תזונתיים בריאים.
ישנן אינספור שיטות להרזיה מהירה ובטוחה בכל דיאטה. בין אם היא מהירה או תהליכית חשוב מאוד לבצע מעקב של דיאטנית או תזונאית לשמירה על תפקוד בריאותי תקין, דיאטה לא מבוקרת עשויה להשפיע עלינו בצורות ההפוכות לחלוטין מהמטרות שלנו כמו השמנה, עלייה ברמת הכולסטרול והסוכר והתייבשות. תופעות המתרחשות בגוף כתוצאה ממחסור בויטמינים, מינראלים ונוזלים הדרושים לתפקוד התקין של הגוף.

מאמרים נוספים