חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיעור 16 – הממתק של הטבע

חברים יקרים,

היום נדבר על הממתק של הטבע עבור בני האדם: פירות

שבוע שעבר דיברנו על אכילת הרבה ירקות ואני מקווה שהתחלתם כבר לאכול לפחות 2 קילוגרם ירקות ביום מכל המינים ומכל הצבעים. השבוע אני רוצה שנוסיף גם את הפירות לתפריט הקבוע שלכם ואני רוצה שתאכלו גם  2-4 פירות ביום מכל הצבעים ומכל המינים.

אם הגוף הוא בעצם "מכונה" והוא מורכב מחלבון, הרבה מים וקצת שמן כמו שהסברתי באחד מהשיעורים הקודמים, הדלק של המכונה הזאת הוא הסוכר. הגוף חייב סוכר כדי לתפקד. האם פירוש הדבר שהוא צריך סוכר מזוקק?

בשום אופן לא!!!!!!!!!!!!

הסוכר שהגוף צריך אמור להגיע מפירות – שזה הממתק של הטבע עבור בני האדם. כשהגוף צריך סוכר והוא משדר לנו "צורך במתוק" הוא מתכוון בעצם לזה שהוא רוצה את הסוכר שיש בפירות. אנחנו ברוב טיפשותנו מתרגמים את זה בראש בתור "אני רוצה סוכר מזוקק" בגלל שאימא הטיפשה שלנו נתנה לנו שוקולד במקום תפוח כבר בגיל 3 כשנפלנו מהמגלשה והתחלנו לבכות.

אני רוצה לתת לכם חדשות טובות ולספר לכם סיפור אמיתי:

% 30 מהלקוחות שלי בכלל לא מסוגלים יותר לאכול ולשתות סוכרים ופחמימות פשוטות לאחר סיום הדיאטה. הגוף שלהם פשוט "דוחה" את זה. זה גורם להם להרגיש רע מאוד. הם למדו ליהנות מחדש מהטעמים המקוריים של האוכל הטבעי. אלה הם ברי המזל שיצאו לגמרי מהמלכודת. הם לא מסוגלים אפילו לחשוב על אכילת מזונות שהוסיפו להם סוכר. הסוכר שיש בפירות מספק אותם לגמרי.

ג'ולייט (חברה טובה שלי שירדה 24 ק"ג ועשתה מהפך מושלם לכל המשפחה שלה, כולל לילדים ולנכדים שלה) טיילה יום אחד עם הנכדה שלה בפארק ופתאום הילדונת הזאת בת השנתיים מטפסת עליה ואומרת לה:

"סבתא … אני רוצה ממתק!!!!!!!!"

כשאנחנו שומעים ילד שמבקש "ממתק", כולנו חושבים שהוא בטח מתכוון לשוקולד, גלידה או משהו דומה, נכון? כשסבתא ג'ולייט שאלה אותה:

תחליפי סוכר - טיפים לירידה במשקל

"מה את רוצה מותק?"

הילדה עונה לה בטבעיות רבה:

"אני רוצה תפוח".

לזה הסבתא הטובה שלנו עונה לה:

"יש לי גם בננה – את רוצה בננה?"

בשלב זה הילדה יוצאת כמעט מגדרה ועונה בהתלהבות שלא הייתה מביישת קבוצת אוהדים של קבוצת כדורגל:

"כן, בנננההההההההההההההה!!!!!"

איפה ראיתם ילד "נורמאלי" שמתלהב מתפוח או בננה וקורא להם "ממתק"? כבר מזמן קלקלנו את הילדים שלנו עם כל הסוכר הזה והם לגמרי שכחו מה הטעם של הפירות הטבעיים, ושזה בעצם הממתק של הטבע עבור בני האדם. אתם מבינים את מוסר ההשכל שאני מנסה להעביר לכם כאן? הגוף יודע מה הוא צריך. אנחנו אלה שקלקלנו אותו ואת בלוטות הטעם שלנו עם עזרה עצומה מתעשיית המזון המודרני.

מה דעתכם לתת לילדים שלכם את הממתקים הללו במקום לחסוך מהם את כל החטיפים המודרנים והמלאכותיים? הרי יש מולכם סוכרים טבעים שילדכם אוהבים! אז למה להרגיל ליותר מתוק?

נהנם מהשיעור?

לעוד טיפים לירידה במשקל מהדיאטה של אואנה

מאמרים נוספים