חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

ירדן ארנון

ירדן ארנון

ירדן ארנון

שלום לכולם, שמי ירדן ארנון ואני בת 24. כל חיי סבלתי מבעיית משקל, תמיד זה הפריע לי ומגיל קטן מאוד הייתי עסוקה בדיאטות שונות.
כשפניתי לאואנה כבר הייתי חסרת אמון בהכל. ניסיתי המון דברים שהשוק מציע אך שום דבר לא באמת עזר. רזיתי הרבה בהתחלה בעזרת הספורט אך עדיין הגעתי למשקל מסוים ששום דבר לא הזיז אותי ממנו. פשוט הייתי תקועה במשקל במשך שנתיים וחצי!
אני מתחתנת בקרוב וכל חיי דמיינתי את עצמי עם שמלה צמודה וגב חשוף וכשהתחילו המדידות לשמלות כלה הרגשתי שפשוט בא לי להתחבא ופרשתי משלב המדידות מהר מאוד. נכון שלא התחלתי את הדיאטה ממשקל אסטרונומי, אך לא הייתי שלמה עם עצמי ופה הייתה הבעיה.

כבר בשלב הירידה במשקל הבנתי שכל מה שאכלתי עד היום היה פשוט ג'אנק פוד (זבל) שהרס את הגוף שלי ואני לא צריכה את כל השטויות האלו ולכן אני לא אחזור לתפריט ההרסני הזה יותר. הבנתי שאנחנו פשוט מתמכרים לכל הסוכר והפחמימות הפשוטות הללו, אך ברגע שאנחנו נגמלים מהם (דבר שקורה בשלב הירידה) אין יותר את הכמיהה הפיזית לצרוך אותם. התחלתי את "הדיאטה של אואנה" ממשקל 64 ק"ג ולפני כחודשיים סיימתי את השלב השני בדיאטה במשקל 54 ק"ג ואין מרוצה ממני. שיניתי את אורח החיים שלי לחלוטין, אני שומרת כבר חודשיים על אותו משקל ללא עליות ונגמלתי לחלוטין מהסוכר והפחמימות!!!
כל אורח החיים שלי היום מתבסס על חלבונים בריאים והרבה ירקות ופירות. ארצה לציין ולהוסיף כי לאחר הדיאטה ערכתי בדיקות דם והבדיקות דם נפלאות דבר שלא קרה שנים!!
ממליצה בחום על הדיאטה הזאת, ותודה לאואנה ולצוות התמיכה על כל התמיכה והעזרה 24/7!
אין עליכם!!!
ירדן ארנון

להרשמה חינם למדריך המלא לירידה במשקל לחצו כאן:

http://lp.oana-diet.co.il/freemenu

מאמרים נוספים