חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטה מהירה

איך נעשה, נתמיד בדיאטות ונשמור על הבריאות?

דיאטה מהירה בריאותית? יש באמת דבר כזה? רבים יאמרו לכם שלא ורופאים ואנשי מקצוע יוצאים כנגד התופעה הזאת, התנגדות מוצדקת על פי רוב. אבל לאלה מכם המתעקשים להיכנס לג'ינס תוך זמן קצר קיימות אפשרויות לבחירה תוך הקפדה על שליטה ובקרה על סגנון הדיאטה והפעולות הרצויות עם ההגעה למשקל הרצוי.

קיימים סגנונות לא מעטים של דיאטות מהירות המשמשות דיאטה מהירה ויעילה. כאלה המתפרסמות ברשת וכאלה המומצאות על ידינו (היורדים במשקל או השואפים לרדת במשקל) לאחר ניסיון רב במגוון רחב של דיאטות מהירות, הפכנו לאשפי הירידה במשקל בעולם המערבי. תרבות צריכת הדיאטה, יצרה את הצורך בדיאטות בסגנון דיאטת כאסח.

דיאטת נוזלים – כיצד נקבל את כל הסיבים התזונתיים?

אחת הדיאטות ה"מסויטות" ביותר בהיסטורית דיאטת כסאח, היא דיאטת הנוזלים. הדיאטה הזאת, מסוכנת מאוד לקיבה ולא פשוטה להרגל, שתי התופעות היותר שכיחות שלה הן הקאה וכאבים בקיבה.

כיצד נעשה זאת בצורה חכמה, בלתי כואבת בתור דיאטה מהירה ?

הקפידו על נוזלים מגוונים, כלומר, אל תשתו רק מים וותרו לחלוטין על השתייה המתוקה, עשוי לעצמכם שייקים מפירות וירקות, הקפידו על כמויות נמוכות של סוכר ואם אתם זקוקים לסוכר השתמשו בפרוקטוזה (סוכר פירות).

טיפ בריאותי: במהלך דיאטה מהירה, הקפידו לקחת תוספי תזונה וויטמינים טבעיים להשלמת החוסרים.
ומה עם חלבונים וויטמינים מן החי? ניתן להשלים את החוסרים של החי מן הטבע: שייק עם שקדים ואגוזים, הם תוספת נהדרת לשומנים טבעיים ובריאים, שילוב חלווה אמיתית בתוך שייק הפירות שלכם היא תוספת מצוינת לברזל וויטמין B12.

דיאטה מהירה ? דיאטה ירוקה !  מה זה ירוק על ירוק על ירוק?

דוגמה קלאסית של דיאטה מהירה אפקטיבית ביותר, היא דיאטת הירקות ובתוכה דיאטת הירקות הירוקים בירקות הירוקים קיימת מסה גבוהה במיוחד של נוזלים, ויטמנים וסיבים תזונתיים הקיימים רק בהם. בירקות ירוקים תמצאו אחוז נמוך במיוחד של סוכר ובירקות ירוקים מסוימים לא קיים סוכר כלל.

דיאטה זו דורשת השלמות של ויטמינים ותוספי תזונה לשמירה על האיזון הגופני, מניעת העייפות הנגרמת כתוצאה מוויתור על אבות מזון נוספים – זוהי הדיאטה מהמוצלחות והיעילות ביותר שתועדה אי פעם, גם בתחום דיאטת כאסח מהירה וגם בתחום הדיאטות המהירות בכלל.

רעבים – קחו את הירוק!

דיאטת כאסח מהירה, אינה חייבת להיות בלתי בריאה בעליל, דיאטה מהירה קצרה עשויה אפילו להועיל לבריאות וליצור ניקוי רעלים טבעי מהגוף.
חשוב מאוד לקחת את כל הנאמר כאן באשר לכל הקשור לנושא  בגדר המלצה ולהעדיף להתייעץ עם דיאטן/ית מומחית/ה או רופא באשר לסוג דיאטת כאסח מומלצת, בייחוד כאשר מדובר על דיאטה כסאח בהתאם למצבכם הבריאותי וההיסטוריה הרפואית שלכם, מומלץ לשלב פעילות גופנית עם כל דיאטה כאסח שהיא.

סיכונים שיש לקחת בחשבון בעת עשיית דיאטה מהירה

לפני שעוד התחלתם דיאטה, ישנם מספר דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון מבעוד מועד:

ביצוע לא נכון של דיאטה מהירה או לשמה דיאטת כאסח עלולה להוביל אתכם למחסור בחומרים חיוניים המזינים את גופנו, הפחתה קיצונית של קלוריות ללא פיקוח וללא הצמדות לתכונית דיאטת מהירה מסודרת עלולה למנוע מגופנו לצרוך חומרים מזינים שאם וכאשר זה ימשך בטווח הארוך זה עלול להוביל אותנו לתת תזונה.

לכן חשוב מאוד להיצמד כמו שצריך לתוכנית של דיאטה מהירה ולא להסחף עם הדיאטה זו. אף רצוי לקחת במקרה הצורך מולטי ויטמין שיתמוך במצב הבריאותי שלנו.

ירידה בכמות אנרגיה שבגופנו – במידה ולא נצמדתם היטב להוראות דיאטה מהירה וגם לא לקחתם מולטי ויטמינים שיתמכו את גופכם, אתם תהיו עולים לסבול מצניחה של רמות אנרגיה בגופכם.

משקל לא יציב – לאחר שחוויתם ירידה דרסטית במשקל אודות ביצוע מוצלח של דיאטת כאסח, ישנם לא מעט מקרים בהם אנו חוזרים לאכול בקצב שהיינו רגילים לפני הדיאטה ובכך חוזרים למשקל שלנו בחזרה – החוכמה היא לאחר הדיאטה לדעת כיצד לשמור על תזונה נכונה ובאופן קבוע ומסודר ובכך נצליח לשמור על המשקל שלנו לאחר הדיאטה.

מעוניינים לבצע דיאטה מהירה על הצד הטוב ביותר? צרו איתנו קשר ותזכו לקבל תוכנית עבודה מסודרת ומוצלחת כיצד לבצע זאת כמו שצריך!

מאמרים נוספים