חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

איך לבצע דיאטת אטקינס

איך לבצע דיאטת אטקינס

הבריאות הפיזית והנפשית הינן בין האלמנטים המשמעותיים והחשובים ביותר ביצירת אורח חיים חיובי, עשיר, פורה ותורם. שמירה על איכות חיים גבוהה, אכילה נכונה, ביצוע ספורט באופן סדיר ושמירה על שעות שינה מספקות – כל אלו הינם רכיבים הכרחיים ליצירת אורח חיים מפתח ובריא. בעידן בו השמנת יתר מהווה חלק אימננטי מאורח החיים של רבים, הולכת ועולה החשיבות לביצוע דיאטות מסוגים שונים.

כיום דיאטות רבות הופכות להיות חלק מאורח החיים היומיומי של רבים, המבינים כי ישנה חשיבות רבה לשמירה על משקל נכון לגוף.

אחת הדיאטות המהפכניות והמשמעותיות ביותר הינה דיאטת אטקינס. דיאטת אטקינס הינה בין הדיאטות המהפכניות – ולו בשל הסערה שעוררה הדיאטה בעולם החברתי ובין מבצעי הדיאטת וקהל היעד הרלוונטי.

אף על פי שספגה לא מעט ביקורת, דיאטת אטקינס הוכיחה את עצמה שוב ושוב כדיאטה שהיא דיאטה אמינה ויעילה לטווח זמן ארוך. העקרון המרכזי של הדיאטה הוא זה שעורר עליה את כל התגובות המתנגדות – ההימנעות מפחמימות.

מה עומד מאחורי דיאטת אטקינס

תפריט דיאטת אטקינס מבוסס על הטענה כי עד לתקופה הנאוליתית בני האדם לא צרכו פחמימות בכמויות גבוהות כל כך. במסגרת הדיאטה ישנה הימנעות טוטאלית מפחמימות והתבססות עיקרית על מוצרים חלביים או מוצרים המהווים חלבו בתפריט דיאטטי יומיומי. על פי הטענה של ד"ר אטקינס מפתח הדיאטה – הגוף שלנו למעשה אינו מתאים לצריכה גדולה כל כך של פחמימות. תפריט דיאטת אטקינס הינו רובו ככולו חלבונים מסוגים שונים.

ההימנעות מפחמימות נמשכת כמה שלבים בדיאטה כאשר במסגרת דיאטת אטקינס הנוסחה החדשה ניתן לראות שינויים משמעותיים לטובת הצרכנים. לאחר שספגה לא מעט ביקורת מהממשל ומגורמים חיצוניים רבים, דיאטת אטקינס מעין "התגמשה" וכיום ניתן למצוא כמה מסלולים מרכזיים שלה. המבצעים את דיאטת אטקינס הנוסחה החדשה נמנעים גם מקטניות שונות ומרבים בשתיית מים, כמו גם חומצות שומן ותוספי מזון שונים.

על פי מחקרים שבוצעו המנסים את דיאטת אטקינס הנוסחה החדשה משילים ממשקלים משקל כפול מאשר אלו המבצעים סוגים אחרים של דיאטות מהירות. מחקרים אחרים שבוצעות במהלך השנים מוכיחים כי דיאטת אטקינס הינה בין הדיאטות היעילות והאיכותיות ביותר שקיימות. אף על פי הסכנות הרבות מהן מזהיר משרד הבריאות, ממשיכה הדיאטה להוכיח את עצמה בקרב בני קהל היעד, מה שהופך אותה לאחת הדיאטות המוצלחות ביותר בקרב נשים וגברים, מבוגרים וצעירים, אנשים מלאים ואנשים שמנים כאחת

מאמרים נוספים