חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיעור 6 – סיפור עצוב על מכורה לסוכר

השבוע הגיע אלי מייל שגרם לי להיות די עצובה אבל הייתי חייבת לשתף אתכם, כי יש פה מוסר השכל. הוא נשלח אלי בעקבות שני השיעורים האחרונים בנושא הסוכר הסמוי.

יש לי חברה טובה שירדה המון בשני מחזורים של ירידה במשקל אבל העלתה את הכול בחזרה. כשבדקתי איתה מה קרה היא אמרה לי:

"אני לא אוהבת ירקות ואני לא מוכנה לאכול ירקות ובא לי סוכר ולחם. אני רוצה שתעזרי לי לרדת במשקל ולהישאר רזה אבל מבלי שאצטרך לאכול ירקות ואוכל לאכול ממתקים, גלידה ולחם לבן …"

כשאמרתי לה שאני לא מכירה שום שיטה שבה דבר כזה אפשרי מבחינה ביולוגית, היא ענתה לי:

"טוב, אז אני אשאר שמנה לכל החיים".

הסתכלתי עליה בהלם ובכאב רב אמרתי לה: "מתוקה שלי, עם גישה כזאת לא רק שתישארי שמנה לכל החיים, לצערי את גם הולכת למות צעירה". היא בסך הכול 1.64, שוקלת מעל 100 קילוגרם ובמגמת עלייה, וכבר יש לה סוכרת גבולית. צר לי אבל:

אדם שמן הוא אדם חולה

אם הייתי חושבת שאדם שמן הוא אדם בריא, כנראה שהייתי עובדת בחברת יחסי ציבור ומשנה את דעת הקהל לגבי נשים מלאות כמודל ליופי. אבל מה לעשות, עודף משקל מצביע על חוסר איזון בגוף שמוביל למחלות ולסוכרת.

באמת שלא מעניין אותי אם תהיו רזים. מעניין אותי שתהיו בריאים. ירידה במשקל זה תוצר לוואי של שינוי הרגלי אכילה לא נכונים להרגלים נכונים ובריאים. בריא ואנרגטי הולך יד ביד עם חטוב ורזה.

מעבר לרצון לרדת במשקל כדי להיראות טוב, צריך לעשות גם החלטה בראש להיות בריא לכל החיים. כשתעשו את ההחלטה להיות בריאים אתם גם תהיו רזים. כשתפנימו שהסוכרים והפחמימות הללו הורגים אתכם בהדרגה בכל יום (למרות שהם מאוד טעימים) כל השאר יהיה קל.

לצערי אני יודעת שחלק מכם בכלל לא מתעניין בפן הבריאותי של הירידה במשקל – אתם פשוט רוצים להראות טוב. בסדר, אז בואו תעשו הכול כדי להראות טוב. תגיעו קודם למשקל האידיאלי שלכם ואחר כך, אם אתם רוצים לסטות פה ושם ולאכול את כל הזבל שמזיק לכם, תעשו את זה באירועים מיוחדים או בסופי שבוע בלבד.

עשינו עסק?

וכמובן, לא לשכוח לעלות על המשקל ביום ראשון ואם אתם בחריגה של יותר משני ק"ג, תתקנו מיד עם אחד הפתרונות מהשיעורים הקודמים.

נתראה בשיעור הבא, אואנה

מאמרים נוספים