חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

תפריט דיאטה לגברים

תפריט דיאטה לגברים

לגברים יש יתרון גדול בכל מה שקשור להרזיה על פני נשים.
גברים מציליחים לרדת די בקלות במשקל כשהם שומרים על תפריט דל סוכר ועמילן (תוכלו לראות איך נגמלים מפחמימות וסוכרים)
מהנסיון שלי עם אלפי לקוחות – כשחלק גדול מהם גברים, ההצלחות של הגברים היו לפעמים פי שתיים מהנשים.

מה שהייתי ממליצה לגבר שרוצה לרדת במשקל זה לאמץ תפריט דיאטה לגברים שכוללת שפע ירקות, חלבונים וגם קצת שמן.
בדיאטה כזאת, תחושת הרעב יורדת כמעט לאפס אחרי כמה ימים וגבר יכול להמשיך בה כמה שבועות רצוף בלי בעיה.

בזמן שנשים מסוגלות לעשות דיאטה מהירה וקלה רק כשבועיים – שלושה לכל היותר לפני שהן נתקעות, גברים מסוגלים להיות בדיאטה כזאת גם כמה חודשים רצוף.
היתרון של דיאטה דלת סוכר ועמילן היא שזה מכריח את הגוף להשתמש במאגרי השומן המיותר שלך.

מה מותר ומה אסור לאכול כדי לגרום לגוף שלך לרדת במשקל במהלך דיאטה לגברים?

בעיקרון בכל דבר שיש בו סוכר או עמילן יכול להזיק במהלך דיאטה לגברים.

מה מומלץ לאכול במהלך תפריט דיאטה לגברים?

בשר מכל המינים והסוגים, עוף, הודו, דגים, טונה בשמן או במים, ביצים בכל צורה שאתה אוהב לאכול אותם, גבינות, קוטג, יוגורט, טופו ותחליפי בשר מסויה.

בנוסף, תפריט דיאטה מהירה לגברים יש לאכול לפחות 2 קילוגרם של ירקות שמהם אפשר לעשות את כל סוגי הסלטים שאתה אוהבף וגם תבשילי ירקות, ירקות בתנור, אנטיפסטי, מאודה, מרק, מוקפץ או כל צורה שרק עולה בדעתך.

ביחד עם החלבונים והירקות מותר לאכול בתפריט דיאטה לגברים הזה גם שמן מאיכות טובה כמו אבקדו, טחינה, אגוזים, שקדים וזרעים. מותר גם לשים קצת שמן בסלט או להשתמש בו להקפצה של ירקות או טיגון.

אם אתה עובד בעבודה פיזית או משתמש בתפריט תזונה לספורטאים, אתה יכול לאכול גם 3-4 פירות ביום.

כל הרעיון הוא להעלים את הסוכר והעמילן מהתפריט כדי להכריח את הגוף להשתמש בשומן המיותר שלך כדלק.
זה אומר, שבתקופה שבה אתה נמצא בדיאטה מהירה לגברים (והמטרה שלך היא לרדת), אתה לא תאכל תפוחים אדמה, בטטה, אורז וקטניות. זה ברור גם שאין לגעת בדברי מאפה, לחמים, בורקסים, פיצה , עוגיות , עוגות וכל דבר שיש בו קמח ( מכל סוג שהוא ) וסוכר.

באינטרנט תוכל למצוא שלל מתכונים מכל הסוגים והמינים שהם דלי סוכר ועמילן ותחליפים דלי פחמימות לכל המאכלים האהובים המתאימים לתפריט דיאטה לגברים.
פיצה למשל אפשר להכין מתחתית שעשויה מכרובית.
פסטה אפשר להחליף בסיקיני פסטה או אטריות מזוקיני, פירה אפשר להכין מקולורבי או כרובית, מוקפץ סיני אפשר להכין עם ירקות ועוף ובמקום איטריות אפשר להקפיץ נבטים סינים.

אם אתה רוצה לחם דל פחמימות ואתה נמצא בתהליך דיאטה לגברים, חפש לחם פישתן של חברת ביכורים בחנויות הטבע או בשופרסל במחלקה האורגנית. זה לחם שצריך להחזיק אותו במקפיא. אם אתה רוצה קפה הפוך, עבור לחלב שקדים דל סוכר ( 13 קלוריות ל-100 מ"ל).
בקיצור יש היום שלל תחליפים ואפשרויות משחק מהמרכיבים שכן מותר לאכול – כל מה שצריך לעשות זה רק לחפש אותם.

מאמרים נוספים