איך עוצרים תשוקה למתוקים?

השבוע אני רוצה לתת לכם כמה טיפים חשובים (שגם אותם בדקתי על הגוף שלי וגם על הרבה אנשים נוספים) לגבי המצב הבא :
מה אני עושה אם אני מרגיש תשוקה "בלתי נשלטת" לאכול סוכרים ומוצא את עצמי מחפש בהיסטריה משהו מתוק או פחמימות ריקות?

אז יש לי כמה טיפים שיעזרו לכם לעצור את ההתקפה הבלתי נשלטת הזאת:

הטיפ הראשון הוא לאכול ארוחת בוקר שכוללת חלבון תוך שעה מהרגע שקמים וכל שלוש שעות במשך היום – כדי לא להגיע לנפילת סוכר בדם. אם שומרים על רמת סוכר יציבה לאורך היום, הגוף לא ינסה לקחת שליטה ו"לנטרל אתכם" והוא לא ידחוף אתכם לאכול דברים מתוקים או פחמימות.

הטיפ השני הוא לשתות קפה או תה חם עם ממתיק או מרק. לחילופין אפשר לאכול חופן של אגוזים או זרעים (20 גרם) כמו שקדים, אגוזי מלך, או פרי.

 הטיפ השלישי הוא לאכול מייד מנת חלבון עם ירק.

 הדבר הכי נורא שאתם יכולים לעשות לעצמכם במקרה של תשוקה למתוק זה להיכנע ולאכול משהו מתוק שיש בו סוכר וקמח. זה יגרום לגוף שלכם מיד לפתח רצון עז לאכול עוד ועוד סוכר!!! אם תעצרו לרגע, תנשמו עמוק ותאכלו במקום זה מזון אחר שהוא חלבוני ביחד אם איזשהו ירק, הגוף ירגע והדחף הנוראי הזה יעבור תוך כמה שניות.
תנסו את זה פעם הבאה שאתם מרגישים התקף כזה ולפני שאתם רצים לאכול סוכר.

עבור כל מי שהתחנן שנמצא פתרון קבוע שיעזור להרגיע את הרצון העז לאכול מתוק ופחמימות עמילניות, אני שמחה להודיע שהרמנו את הכפפה ויצרנו מוצר חדש בדיוק בשביל המטרה הזאת:

פורמולה 1 הוא שילוב של כמה מרכיבים מן הטבע המורידים בצורה משמעותית את החשק למתוקים ופחמימות, מעכבים יצירה של תאי שומן חדשים ומאזנים את הסוכר בדם.
לקוחות שצרכו את הפורמולה הזו דיווחו כי החשק לפחמימות וסוכרים ירד עד שנעלם לגמרי.
לפרטים נוספים:  

בהצלחה ונתראה בטיפ הבא, אואנה