חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

מה הקשר בין חומרים משמרים, צבעי מאכל והשמנה

היום אני רוצה לדבר על אחד הגורמים העיקריים שמאט את חילוף החומרים וגורם לנו לאגור שומן או יוצר חוסר יכולת לפרק שומן מיותר בקלות.

רעלים שמתחבאים במזון בצורת חומרים משמרים,
צבעי מאכל, מחזקי טעם, שאריות של ריסוס ועוד…

אחד המנגנונים החכמים ביותר של הגוף הוא המנגנון שבעזרתו הוא מגן עלינו מהרעלה.
אילולא המנגנון הזה, כבר מזמן היינו מתים בעולם המורעל שבו אנחנו חיים היום.

שימו לב! יכולת הגוף שלנו מוגבלת!

לגוף שלנו יש יכולת מוגבלת להתמודד עם רעלים. את חלקם הוא מוציא החוצה דרך השתן, הצואה והזיעה, אבל חלק גדול מהרעלים הללו נשאר בגוף.
כדי שהרעלים הללו לא יסתובבו חופשי ויפגעו במערכות החשובות, הגוף עוטף אותם במעטפת של תאי שומן. השומן הוא חומר מבודד.

רקמות השומן שלנו מלאות ברעלים!!!

ראו גם תפריט דיאטת ניקוי רעלים

האם אתם חושבים שהגוף שלכם יהיה מוכן לותר בקלות על רקמות השומן שלכם?
האם הוא ישתף אתכם פעולה בקלות כשתרצו לרדת המשקל? הרי זה מה שמבודד את הרעלים ועוצר אותם מלהסתובב חופשי בגוף.
אם יש לכם כמות גדולה של רעלים ברקמות הללו, הגוף ישתמש "בטריק מלוכלך" נגדכם ויאט את חילוף החומרים שלכם, כך שגם אם תאכלו פחות כדי לרדת במשקל, אתם לא תשרפו מספיק קלוריות כדי לגרום לרקמת השומן להתפרק.

בנוסף, אתם תהיו הרבה יותר עייפים כדי שחס וחלילה לא יבוא לכם לעשות ספורט או לשחק עם הילדים או להתאמץ. כל הפעולות הללו שורפות קלוריות ומפרקות את מאגרי השומן וזה הדבר האחרון שהגוף שלכם רוצה.

הגוף שלכם הוא החבר הכי טוב שלכם. הוא עושה הכול כדי להגן עליכם. הוא לא עושה לכם דווקא. אם אתם מתקשים לרדת במשקל, זה אחד הדברים הראשונים שצריך לשים לב אליו: להקטין או להעלים את הרעלים שנכנסים לנו לגוף.

אז מה אפשר לעשות?

1. נסו להימנע כמה שיותר מאוכל מוכן ותעשייתי שמכיל חומרים משמרים ומרכיבים "מוזרים". איכלו במקום זה מזונות מהטבע. יש הבדל מהותי בין מנה מוכנה מראש בשקית לחימום במיקרוגל לבין תבשיל אורז או קטניות עם ירקות שנעשה בבית.

2. איכלו הרבה ירקות עם דגש על ירקות ירוקים. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם ירקות אורגניים- מצוין. אם לא, לפחות תנקו אותם טוב טוב כדי לנטרל עד כמה שאפשר את חומרי הריסוס – לפחות מבחוץ.

3. אם אתם רוצים לשתות משהו מתוק, בחרו תה בטעמים של פירות או עשו בבית מיץ מאחד מפירות העונה ואל תשתו משקאות ממותקים או דיאט. ואם כבר שתיתם כוס דיאט, שתו עוד 3 כוסות מים לפחות כדי לדלל את הדם מאוסף הכימיקלים שהכנסתם לגוף.
בכלל, שתיית הרבה מים ותה ירוק תעזור לגוף שלכם להיפטר יותר בקלות מהפסולת והרעלים.

4. במקום לאכול מעדני יוגורט עם פירות מוכנים מראש שתמיד מכילים צבעי מאכל, חומרים משמרים, חומרי טעם ועוד שלל מילים לא מובנות, בחרו יוגורט נקי והוסיפו לו את הפירות הטריים שאתם אוהבים.

5. הימנעו כמה שיותר מנקניקים או בשרים מעובדים שגם מכילים חומרים מוזרים ולא מזוהים ואיכלו במקומם בשר, עוף או דגים שאתם מכינים בבית.

6. הרבה מכמות הרעלים העודפת שאנחנו מכניסים לגוף שלנו מגיעה מהשתיה.
נראה לכם שהטבע תכנן שנשתה את הדברים האלו?!
הגוף חייב מים כדי לתפקד ולא תערובת לא ברורה של כימיקלים.

7. החליפו את הרטבים המוכנים לסלט שגם בהם יש שלל חומרים תעשייתיים וגם סוכר, במיץ לימון, חומץ, טחינה, שמן זית מכבישה קרה, יוגורט וצמחי תבלינים שונים.
באופן כללי, כל דבר שיש עליו תווית ויד אדם נגעה בו כדי לשנות אותו ממצבו הטבעי = חשוד.
בידקו תוויות מזון!
מבצע חיסול הרעלים שאנחנו אוכלים מתחיל מרגע זה!

בהצלחה, אואנה

 

מאמרים נוספים