חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

חמישה הרגלים רעים שגורמים לעלייה במשקל

חמישה הרגלים רעים שגורמים לעלייה במשקל

הרגלי אכילה גרועים הם דבר מאוד נפוץ וזה ממש קל להיכנס לפעילות אוטומטית כאשר מדובר במזון. החיים בחברה שנעה בקצב מהיר לעתים קרובות גורמים לכך שצריך לאכול תוך כדי ריצות ממקום למקום, לדלג על ארוחות, לאכול משהו שזמין במהירות או להשתמש באוכל כדי להפחית את הלחץ.

1. אכילה בין ריצות ממקום למקום

אם האדם חי חיים עסוקים, לפעמים אין לו זמן להכין את האוכל או לשבת ולאכול כמו שצריך. מאוד ייתכן שאכילה במכונית או בדוכני מזון מהיר היא חלק מהרגלי התזונה שלך. הבעיה עם אכילה כזאת בין ריצות היא שאין אפשרות באמת לשים לב למה שאתה אוכל.

כאשר אתה אוכל מהר, זה גורם לכך שתאכל יותר. כאשר אתה אוכל במהירות באוטו או בדרך למקום כלשהו, אתה חושב על דברים אחרים ולא שם לב כמה אתה אוכל. אם אתה אוכל מזון מהיר, אתה גם אוכל הרבה יותר שומן וקלוריות מיותרות והרבה פחות חומרים מזינים חשובים.

2. אכילה של מנות גדולות

ככל שזה נוגע להרגלי תזונה גרועים, אכילת יותר מזון ממה שהגוף זקוק לו הוא הרגל מאוד נפוץ. דבר זה יכול לקרות מסיבות רבות. אם אתה אוכל בזמן צפייה בטלוויזיה ותשומת לבך מוסחת, רוב הסיכויים שתאכל יותר ממה שאתה צריך. אנשים מסוימים אוכלים יותר כאשר הם מרגישים בודדים.

כדי לשלוט בכמויות המזון, תחשוב מראש כמה מזון יהיה כמות מספקת. אכול את האוכל בצלחת או בקערית קטנה ובזמן ישיבה ליד שולחן. הימנע מאכילת מזונות ישירות מהקופסה או מהשקית. למשל, הרבה יותר קל לאכול הרבה יותר עוגיות כאשר הקופסה יושבת מולך על השולחן בזמן שאתה צופה בטלוויזיה. החלט מראש כמה עוגיות אתה אוכל והחזר את הקופסה לארון לפני שאתה מתיישב.

3. אכילה כדי להפחית המתח או הלחץ

הרבה אנשים נעזרים במזון כדי להפחית מתח או לחץ. אחרי יום ארוך וקשה בעבודה, אכילת כמה משולשים של פיצה או שתיית בירה יכולים להישמע כמו רעיון מבורך. אבל אכילה כזאת יכולה להוביל לעלייה חמורה במשקל. אם אתה מרגיש לחוץ או מתוח, מצא דרכים להפגת המתח או הלחץ שלא כרוכות במזון. בילוי בטבע, שיחה עם חברים, הקשבה למוזיקה או התעמלות הן רק כמה מתוך עשרות אפשרויות.

4. דילוג על ארוחות

רופאים ותזונאים רבים יגידו לך שוב ושוב לא לדלג על ארוחות. כאשר אתה לא אוכל באופן סדיר, הרעב שלך מתחזק וייתכן שגם תחווה נפילות ברמת הסוכר בדם. אנשים רבים מפצים על כך עם אכילת מנות מזון גדולות מדי מאוחר יותר או על-ידי נשנוש מוגזם. הקפד לאכול ארוחות בוקר, צהריים וערב בכל יום.

5. אכילה בשעות מאוחרות

אכילה בשעות הערב או הלילה המאוחרות היא אחד ההרגלים הגרועים שנפוצים ביותר. אכילה בשעות מאוחרות לעתים קרובות מורכבת מנשנושים מכל הבא ליד ומובילה לצריכה מוגזמת של קלוריות. דבר זה יכול לנבוע משעמום או מכך שתשומת לבו של האדם מוסחת בגלל צפייה בטלוויזיה או גלישה באינטרנט. כדי להימנע מאכילה בשעות מאוחרות, מצא דברים מעניינים לעשות שימנעו ממך להשתעמם. זה יכול להיות תחביב מעניין, ספר טוב, הקשבה למוזיקה, DVD של תרגילי התעמלות קלילים או בילוי עם חברים.

מסקנה: אם האדם מקדיש תשומת לב למזון שהוא אוכל ולכמויות ונמנע מטעויות נפוצות, אין שום סיבה שהוא יעלה במשקל.

מאמרים נוספים