חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטת פטל תפריט

דיאטת פטל תפריט

דיאטת פטל הינה הדבר האחרון העושה שמות בארצות הברית ובאירופה, ומביא לתוצאות משמעותיות בכל הנוגע לירידה במשקל ולחיטוב משמעותי. בכל דיאטת פטל תפריט האכילה לא משתנה ומאפשר לאדם לאכול למעשה ללא כל הגבלה שהיא ויחד עם זאת לרדת במשקל. כמובן שחשוב לשמור על תפריט מאוזן על מנת להבטיח ירידה במשקל ויש להימנע מאכילת יתר או מאכילה של מתוקים ושומנים רבים.

ייחודיות המקור

כדורי פטל קטון נמכרים בארץ ובארצות הברית כקפסולות קטנות המגיעות בתוך קופסת פלסטיק. כיום ניתן למצוא בבתי המרקחת השונים לא מעט תרופות ותכשירים לירידה במשקל המכונים בשם דיאטת הפטל אולם הלכה למעשה עדיין לא ניתן למצוא את דיאטת הפטל המקורית אלא בחברות מייצגות המביאות את המוצר באופן ייחודי. חשוב לוודא אם כן כי בכל הזמנה מדובר בבחירת דיאטת פטל המקורית המיוצרת בארצות הברית ועשויה מחומר הקטון האמיתי.

כדורי פטל קטנים הינם כדורים טבעיים לחלוטין הכוללים רכיבים חיוניים לגוף וערכים תזונתיים משמעותיים. כדורי פטל קטון מכילים אך ורק חומרים טבעיים המוכיחים את עצמם בתוך זמן קצר מהתחלת נטילת הכדור. בכל התחלת דיאטת פטל תפריט האכילה אינו משתנה כמעט ובכלל וניתן לאכול באופן חופשי ללא הפרזה תוך שילוב הכדורים בין הארוחות על פי הוראות הנטילה. חשוב לוודא כי אכן מדובר בדיאטת פטל המקורית ולא חיקוי או זיוף שכן ניתן למצוא כיום רבים כאלה.

 

מאמרים נוספים