חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

איך עושים דיאטה

איך עושים דיאטה

איך לעשות דיאטה מהירה? מתכון לדיאטה מהירה מאוד? שאלות שיש עליהן תשובות..
מתברר שקיימת דרך לרזות מהר, בצורה בריאה וללא שימוש בתכשירים מלאכותיים, תרופות מדכאות תיאבון, ניתוח לקיצור כיבה או אמצעים שפוגעים בגוף, וזאת שיטת ההרזיה של הדיאטה של אואנה.

משקל גבוה הינו בעייתם של רבים בתרבות המערבית. בשל המשקל הגבוה סובלים רבים מקשיים בבריאות ובפעילות גופנית השוטפת, ביצירת קשרים חברתיים ואפילו בביצוע פעולות מונוטוניות ויומיומיות. בשל ההשמנה, המהווה תופעה חברתית בארץ ובעולם כולו, רבים מחפשים את התשובה האידיאלית לשאלה איך עושים דיאטה מהירה.

התרבות המערבית הרגילה את רובנו כי כל דבר צריך להתקיים באופן מהיר ביותר ובהבזק. כמעט ואין כיום סבלנות לתהליכים האורכים זמן רב ולפיכך רבים מאבדים את סבלנותם במהרה.
החיפוש אחר התשובה לשאלה איך לעשות דיאטה מהירה הביא חוקרים רבים למצוא פטנטים שונים ומגוונים שאחראיים לירידת בזק במשקל. פטנטים אלו כוללים מוצרים ותכשירים, שירותים ואג'נדות שונות אשר לכולם מאפיין ברור אחד – ירידה מהירה במשקל.

זאת לא עוד אחת מה-"דיאטות המהירות" ששמעת עליהן עד היום, אלא תהליך הרזיה מהפכני שבעזרתו האדם מחסל את מאגרי השומן המיותר, לומד מהי אכילה נכונה ובריאה, וכך הוא לא עולה במשקל אחרי שהוא חוזר לאכילה רגילה אחרי הדיאטה.

תהליך הירידה במשקל מתבצע ב-"מדרגות" או בשלבים, עם פרקי מנוחה ביניהם ולא בבת אחת. בצורה כזאת, אדם בעל עודף משקל מאוד גדול יכול לחסל את כל מאגרי השומן המיותר שלו עד לתוצאה הסופית תוך כמה חודשים ספורים, להבדיל מדיאטות מהירות אחרות.

הדבר הכי מייאש כשעושים דיאטה זה לעבוד מאוד קשה ולראות רק חצי קילוגרם ירידה בטווח של שבוע. כשזה קורה לך ואתה מרגיש רעב ומסכן, הדבר הכי קל זה לשבור את הדיאטה ולרוץ לאכול את מגש הפיצה הכי גדול שאפשר למצוא.

איך עושים דיאטה

החדשות הטובות הן, שירידה מהירה במשקל היא אכן אפשרית אם יודעים איזה מזונות עוזרים לגוף שלנו לפרק שומן ואיזה לא. כשאוכלים תפריט שמורכב כולו ממזונות שעוזרים לגוף לפרק שומן, הירידה היא מאוד מהירה ומאוד מספקת. אנשים מדווחים על ירידה של 2-4 קילוגרם או יותר תוך שבוע – וזה כמובן נותן לנו מוטיבציה להמשיך מבלי לשבור את הדיאטה. ככל שהירידה היא יותר מהירה – כך אפשר לשמור על הדיאטה יותר בקלות – בניגוד לדעת "המומחים" שממליצים לנו לעשות דיאטה איטית.

לאחר התנסות והבנה, תוכלו גם להכנס ולראות איך לרדת 10 קילו בחודש

כשנותנים לגוף גם ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה ייחודיים שעוזרים לפרק שומן, החוויה של הירידה במשקל היא לא רק מהירה אלא גם בריא וכך לומדים איך עושים דיאטה מהירה ובריאה.

החלופה הכי זמינה בשוק לדיאטה מהירה היא כמובן ניתוח שרוול או ניתוח לקיצור קיבה. באופן אישי אני מתנגדת נחרצות לניתוחים פולשניים מכיוון שכל ניתוח כזה כרוך בסיכון להסתבכות או למוות. הדרך המועדפת היא כמובן לרדת במשקל באופן טבעי בלי לשכב מתחת לאזמל המנתחים. כשיש אפשרות לרדת במשקל מהר עם אותה תוצאה כמו בניתוח לקיצור קיבה, תמיד צריך לתת עדיפות לדרך הטבעית ולא לניתוח פולשני.

זהו תהליך פשוט, אך מאוד מדויק!

אתם שואלים מה התזונה הנכונה לשאלה איך עושים דיאטה?

הדרך מהירה לרדת במשקל היא בעזרת אכילה של תפריט מאוד מדויק שכולל חלבונים רזים, ירקות ופירות במשך זמן מוגבל ביחד עם תוספי תזונה לדיאטה מהירה שונים בדגש על תוסף תזונה צמחי מאצות ים, תוספים שידועים במרכיבים מפרקי השומן שבהם, שתיית תה ירוק מיוחד ולקיחת וויטמינים ומינראלים, אנחנו נכניס את הגוף שלך למצב של פירוק שומנים מוגבר. לאחר שלב הירידה במשקל אנחנו גם נלמד אותך איך לשמור על המשקל החדש לכל החיים בלי בעיה.

עוד לא ראיתי ולו אדם בריא אחד שלא הצליח לרדת במשקל באופן טבעי בעזרת אכילה נכונה ולקיחת תוספי תזונה מתאימים. מדוע מחלקים כל כך בקלות אישורים לניתוחים לקיצורי קיבה זה דבר שהוא נשגב מבינתי.

אני מזמינה אותך לנסות קודם כול את הדרך המהירה והטבעית כדי לרדת במשקל לפני שאתה רץ לעשות ניתוח. רוב הסיכויים שלא תצטרך יותר התערבות רפואית. אתה תלמד איך לשלוט על המשקל החדש שלך בלי בעיה לכל החיים ולתמיד.

מאמרים נוספים