חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

איך להרזות בשבוע

איך להרזות בשבוע

רבים מאיתנו מחפשים את תרופת הקסם להרזיה מהירה ושואלים את עצמנו איך לרזות מהר בשבוע. הלכה למעשה התשובה תלויה במספר רב מאוד של גורמים. בין השאר עלינו לדעת כמה קילוגרמים אנו מעוניינים לרדת, האם חשוב לנו להוריד שומנים או גם לחטב את הגוף, כמה זמן אנו מקצים להרזיה, על מה אנחנו מוכנים לוותר בתפריט ושאלות נוספת. אין ספק כי בעידן בו המראה החיצוני זוכה לחשיבות משמעותית כל כך, רבים מחפשים את התשובה לשאלה איך להרזות בשבוע.

איתור הדיאטה האידיאלית

קשה ביותר למצוא דיאטות של הרזיה המיועדות לשבוע ואינן מרעיבות את הגוף. לשם כך יש לפגוש באיש מקצוע מנוסה המכיר את השיטות השונות ויודע איך להרזות בשבוע אחד בלבד מבלי לפגוע בגוף. ישנן לא מעט שיטות המקנות את האמצעים לירידה במשקל אולם אינן מקפידות על החוקים של בריאות הגוף והגנה עליו.

לפיכך חשוב ביותר לבחור תפריט דיאטה המורה איך לרזות מהר בשבוע או בחודש – רק בהשגחה של איש מקצוע ובפיקוחו המלא.

בחירת תפריט המורה איך לרזות בשבוע יכולה להיות עניין מכריע ולכן מחייבת את המודעות המלאה של מי שמבצע את הדיאטה, כמו גם את המוכנות לעבור בדיקות רפואיות מתאימות והולמות. מגוון השיטות הקיימות כיום להרזיה בזמן קצר יכולות להיות מסוכנות ולכן מצריכות ליווי אישי מקצועי.

בדיאטה של אואנה נשים יורדות בממוצע בין 4-8 קילוגרם תוך שבועיים וחצי וגברים יורדים בממוצע בין 5-10 באותו זמן. רוב הלקוחות יורדים גם 1-2 מידות בבגדים. זאת אומנם לא דיאטה של שבוע אבל מאוד קרוב לזה. היא מאוד מומלצת למי שניסה לרדת לבד ולא הצליח. כנס לעמוד הבית וקרא מה הדיאטה הזאת יכולה לעשות למענך.

ראו גם הרזיה מהירה בבטן – הדיאטה של אואנה

מאמרים נוספים