תפריט לירידה מהירה במשקל

תפריט לירידה מהירה במשקל כפי שמפורט בספר "הדרך המהירה והטבעית לגוף רזה ובריא לתמיד" מורכב בעיקרון מאכילת חלבונים רזים (כמו חזה עוף והודו, בקר רזה, דגים, טונה במים, ביצים, קוטג', גבינה ויוגורט דל שומן) , שפע ירקות ופירות ספציפיים – שכולם עוזרים לגוף לפרק שומן עודף.

כל מי שיואכל את המזונות הללו צפוי לרדת במשקל.

ההבדל המהותי בין אכילת התפריט הנ"ל לבין הפיכת התפריט לירידה מהירה במשקל ששורפת שומן בצורה מוגברת, הוא בעזרת לקיחת ויטמינים ומינראלים ספציפיים, שתיית תה ירוק מיוחד ושימוש בתוסף תזונה צמחי מאצות שיעזרו לגוף לפרק שומן.

תפריט הרזיה מהירה ומאוזנת לירידה במשקל

מי שרוצה לרדת במשקל בצורה יותר איטית, לא יכול לעשות את תהליך ההרזיה של אואנה (כמו אנשים חולים, אנשים שלוקחים הרבה תרופות, נשים מניקות, אנשים שיש להם אבנים בכיס מרה וכדומה). אנשים המעוניינים עבור תפריט הרזיה יותר מאוזנת ואיטית יכולים לפעול לפי ההמלצות הבאות:

העיקרון כאן, להבדיל מכל מיני תפריטי דיאטה אחרים לירידה מהירה במשקל, תפריט הרזיה מהירה של אואנה, בנוי כך שאנחנו לא מגבילים את האדם בצריכת הקלוריות ולא מכניסים את הגוף למגננה בכך שנמנע ממנו משהו לאורך זמן – דבר שבטוח יביא לעלייה במשקל מייד לאחר החזרה לאכילה רגילה. הרעיון הוא לאכול כשאתה רעב ולא יותר מזה, אך לאכול את המזונות המומלצים ולא את המזונות האסורים.

תפריט לירידה מהירה במשקל

תפריט לירידה מהירה במשקל יהיה מורכב מכל המזונות שברשימה הבאה

  • חלבונים – בשר, דגים, ביצים, גבינות, תחליפי בשר, טופו וסויה.

  • כל הירקות בלי הגבלה למעט תפוח אדמה, בטטה, תירס וסלק.

  • 2-3 מנות פרי ביום.

  • חופן אגוזים או גרעינים.

  • כמות קטנה של שמן טוב ואיכותי שאפשר להשיג מטחינה, אבוקדו, שמן זית בכבישה קרה.

  • מנה אחת של פחמימות מורכבות שיכולה לבוא מכל הקטניות או הדגנים הקיימים. כשאנחנו מדברים על מנה הכוונה היא ל 3-4 כפות של תבשיל מוכן.

ממה להימנע?

  • פחמימות ריקות – לחם, מאפים, פסטה וכל דבר שעשוי מקמח לבן.

  • כל דבר שמכיל סוכר כמו ממתקים, שוקולד, ריבות, עוגות וכו'.

  • אלכוהול בהפרזה.

  • שתייה ממותקת.

  • דברי חלב שמנים או מעדנים שמכילים סוכר.

הקו המנחה הוא שאם במוצר מסוים יש יותר מ-10 גרם פחמימה, סוכר או עמילן ל–100 גרם מוצר, אל תאכלו את זה אם אתם רוצים לרדת במשקל.

תפריט דיאטה מהירה – היוצאים מן הכלל

כאשר מרכיבים תפריט לירידה מהירה במשקל ישנם כמובן יוצאים מן הכלל. היוצאים מן הכלל הם האגוזים, הגרעינים, הקטניות או הדגנים שמופיעים למעלה שאפשר לצרוך אותם בכמויות קטנות.

אם תשלב גם קצת ספורט כמו הליכה ברגל כמה פעמים בשבוע או כל פעילות אירובית שאתה אוהב אתה תראה תוצאות עוד יותר טובות.

אנחנו לא יכולים להעריך כמה זמן צריך להתמיד בתפריט הזה כדי להיפתר מהמשקל העודף, אבל הוא יעלם בסופו של דבר! תפריט הרזיה מהירה דורש התמדה לאורך זמן.

מי שרוצה (ויכול מבחינה בריאותית) לעשות את תהליך ההרזיה באמצעות תפריטי הדיאטה של אואנה, יוכל להיפתר מהמשקל העודף בזמן הרבה יותר קצר ולאחר מכן לשמור על ההנחיות הנ"ל כדי לשמור על המשקל האידיאלי שלו לכל החיים.