תפריט דיאטת לחם

דיאטת לחם הינה דיאטה המהווה את אחת הדיאטות המצליחות בין שוחרי הבריאות ואוהבי הלחם. תפריט דיאטת לחם נולד מתוך ההבנה שרבים נכשלים בקיום דיאטות אחרות בשל ההכרח להימנעות ממאכלים איכותיים ואהובים רבים. בכל דיאטת לחם תפריט האכילה כולל ארוחה כל 3-4 שעות לכל היותר שכן בדיאטת לחם אסור להיות רעבים. בניגוד לדיאטות אחרות, תפריט דיאטת לחם כולל את כל הערכים התזונתיים ומאפשר לרדת במשקל באופן הדרגתי ולטווח הזמן הארוך.

מגוון אפשרויות

מי שאוהב לחם יגלה כי למעשה ישנם לא מעט לחמים שאפשר לרזות באמצעות אכילתם. על ידי אימוץ דיאטת לחם תפריט האכילה שלכם יכלול ארוחות רבות הכוללות פרוסת לחם ללא עלייה במשקל וללא וויתור על המאכלים האהובים. דיאטת לחם כוללת את כל הפחמימות האהובות על רבים כגון פסטה ואורז ( קראו עוד על דיאטת אורז ), תפוחי אדמה ופתיתים, גריסים וקטניות וכמובן לחם. התפריט כולל ארוחות מאוזנות מדי כמה שעות המאפשרות תחושת שובע תמידית ושמירה על ירידה הדרגתית במשקל.

חשוב ביותר לשלב את התפריט באופן חכם ולכלול בו את כל המרכיבים התזונתיים הדרושים לו לגוף על מנת שלא ייכנס למצב של הרעבה. הדיאטה מבוססת על מחקרים המוכיחים כי אכילת פחמימות מעלה את הסרוטונין בגוף ומאפשרת תחושת שובע למשך 3-4 שעות רצופות. בעקבות כך מאפשרת הדיאטה ליהנות מאכילת מאכלים אהובים ומירידה במשקל במקביל.