תפריט דיאטת לחם כי בריאות זה שם המשחק

דיאטה היא אחת המילים הנפוצות ביותר ברחוב המערבי ואולי גם השנואות והקשות ביותר, לכל אדם שאינו מרוצה מהדימוי הגופני שלו. הדיאטה מלווה אותנו כבר משלב ההתבגרות. זה שהולך ויורד עם השנים. הצרכנות ההולכת וגוברת של הדיאטה יוצרת לא פעם ניסוי ותהיה שיוצרים ממדים חדשים של תסכול לאור הכישלונות המרובים לאורך הדרך, בין אם זה כתוצאה מהקושי לעמוד ביעדים ובתהליך אותו מכתיבה כל דיאטה ובין אם התוצאות שבדרך כלל מתעכבות במרבית סוגי הדיאטות.

אבל האם קיימת דיאטה מהירה מהנה שקל לעמוד בה, ומעבר לתוצאות מסוגלת להקנות לנו דרך נעימה וטעימה יותר בדרך להורדת המשקל והקילוגרמים העודפים? רבים מדברים על ניסיונות הפחתת כמויות הלחם מהתפריט היומי אבל האם אין דרך הפוכה ומותאמת, כמו למשל דיאטת לחם, או דיאטת לחם קל, לאלה מאתנו שמתקשים להיפרד ממנו כתוצאה מההרגלים והקושי לוותר עליו במסגרת הארוחה?

כך תוכלו להמשיך לאכול לחם, לרזות וגם ליהנות מהתהליך ללא כל צורך בדיאטת לחם תפריט מסוים או איסורים ספציפיים:

סיימו חצי ליטר מים מידי חצי שעה

במסגרת כל דיאטת לחם בפרט או כל דיאטה באופן כללי ישנה חשיבות בשתיית מים. החשיבות בשתיית המים כחלק מניסיון של דיאטת לחם נובעת מחוסר הנוזלים בלחם וריבוי המוצקים, הסוכרים והמלחים בתוך הלחמים השונים. לכן, מעבר להימנעות מביצוע דיאטת לחם וחמאה שבהכרח לא תביא אתכם אל הארץ המובטחת, חשוב מאוד לעמוד בשתיית מים בכמות של חצי ליטר במהלך חצי שעה במהלך היום, כך הלחם יתעכל באופן מהיר יותר ויתקבל יתרון של חילוף חומרים מהיר יותר.

אכלו לחמים דלים בסוכר – בדקו את הערכים התזונתיים של הלחם

במסגרת הדיאטה חשוב מאוד להקפיד על דיאטת לחם קל או לחם בעל ערכים קלוריים וערכים מזיקים נמוכים, כמו סוכרים,קלוריות, נתרן ומלחים. גם אם אתם מתבססים על דיאטת לחם קל, חשוב מאוד לשים לב לא רק לצבע הלחם ולכיתוב על האריזה, אלא גם ובמיוחד על המרכיבים שבצידה.

מיתוס: האם קמח מלא הוא בהכרח מתאים יותר לדיאטה?

לא. ויותר מכך, מוצרים מקמח מלא, בעיקר אלה התעשייתיים אינם תמיד מה שאנחנו חושבים. אם ברצונכם לבנות תפריט דיאטת לחם קל. יש לוודא את המיקום של הרכיבים על האריזה. רבים אינם יודעים כי מיקום המרכיב בסדר ההופעה שלו מצביע על הכמויות שלו בתוך מוצר המזון ביחס לרכיבים הבאים אחריו. כלומר, עם הסוכר מגיע כאחד מהרכיבים הראשונים כלומר, מופיע כחלק מארבעת או שלושת הרכיבים הראשונים, דיאטת הלחם שלכם, רחוקה מלהיות קלה.

בחרו את הלחם הקל הנכון ושלבו אותו במזונות בלתי מעובדים

בחרו את הלחם הקל שישביע אתכם,זאת לא חכמה לבחור בלחם קל דל קלוריות ולאחר מכן לאכול כיכר שלמה ממנו. זאת ועוד, באמצעות מעבד מזון פשוט תוכלו ליצור ממרחים ביתיים, תוך שליטה מלאה על כמות השומנים, המלחים והסוכרים ובכל להביא לשליטה מלאה על הטעמים והערכים התזונתיים ,וכמובן לירידה מהירה במשקל.

אולי יעניין גם...