תפריט דיאטת חלבונים

מי שבוחר ללכת לפי גישת תפריט דיאטת חלבונים הזאת מתבסס על התיאוריה שדוגלת בהעלמת הסוכר והפחמימות העמילניות מהתפריט כדי להכריח את הגוף להשתמש בשומן המיותר כאנרגיה.
תפריט דיאטת חלבונים מתבסס על אכילה של חלבונים ביחד עם המון ירקות.
מותר לאכול שמן בתפריט הזה.
למרות שפירות הם המאכל האולטימטיבי עבור בני אדם, גישה זו מגבילה את כמות הפירות שרצוי לאכול כל עוד לא הגעת למשקל הבריא שלך מכיוון שבפירות יש סוכר.
יש אנשים רבים שהשתמשו בגישה הזאת גם כדי לרדת במשקל וגם כדי לשמור על המשקל החדש שלהם לאורך זמן.

לפי דעתי גישה זו מתאימה לאנשים שלא יכולים לתאר לעצמם את החיים בלי בשר וחלבונים מהחי.
אם תגיד להם שהם לא יכולים יותר לאכול בשר, עופות, דגים, ביצים או מוצרי חלב הם פשוט ירימו ידיים ויחליטו להישאר שמנים.
במידה ומוסיפים למנות החלבון מהחי המון ירקות (שחלקם נאכלים במצבם הטרי) זה יכול להיות פתרון לא רע בכלל.
כל עוד לא הגעת למשקל הבריא לך, הסתפק בשתי מנות פרי ביום.
אם אתה מסוג האנשים שקשה להם לרדת במשקל או שעולים בחזרה מאוד מהר – כרגע תוותר לגמרי על הפירות.
אתה יכול להוסיף מנות קטנות של שמן איכותי.

תפריט חלבונים

ברגע שתגיע למשקל הבריא בשבילך ולא תצטרך יותר לרדת במשקל תוכל להגדיל את כמות הפירות שאתה אוכל (כמובן במידה ותוסיף ספורט ללו"ז השבועי שלך).
ככל שתהיה יותר פעיל פיזית – כך תוכל לאכול יותר סוכרים ועמילנים.
בלי להגדיל את כמות האנרגיה שאתה מבזבז – לא תוכל להרשות לעצמך להכניס סוכרים ועמלנים בחזרה לתפריט מבלי לעלות במשקל בחזרה.

האמת לאמיתה היא שהגוף יכול להסתפק לגמרי בפחמימות הטובות שיש בירקות במידה ואתה לא עושה ספורט אינטנסיבי, עובד בעבודה פיזית או מרים משקולות כבדות כמה פעמים בשבוע.
מי שמתאמן בצורה אינטנסיבית או עובד בעבודה פיזית קשה חייב יותר פחמימות.
תפריט דיאטת חלבונים יכול להיות בסיס טוב אבל חייבים להוסיף לו יותר פירות וירקות עמילניים ולהעזר בתפריט תזונה לספורטאים בכדיי לשפר את רמת התזונה.

דיאטת חלבונים

הלחם היחיד שקיים היום בארץ שניתן לאכול ממנו, במסגרת של תפריט דל פחממות, 2-3 פרוסות ביום הוא לחם פשתן של חברת ביכורים.
לחילופין אפשר לאכול גם לחמניה אחת של אותה חברה.
שים לב שאתה קונה את הגרסה שמכילה רק 3 גרם פחמימה ל100- גרם מוצר.

שם אחר לתפריט דיאטת חלבונים זה הוא "דיאטת פליאו" paleo או דיאטת האדם הקדמון.
תוכל למצוא המון חומר וגם תפריטים ומתכונים באינטרנט אם מה שכתבתי בפרק הזה לא מספק אותך.

אז בוא נראה מה מומלץ לאכול למי שבוחר בתפריט דיאטת חלבונים דל סוכר ועמילן כדי לשמור על המשקל החדש שלו

יקרות לא עמילניים מכל הסוגים והמינים, חלבונים כמו עוף,הודו, בשר בקר, דגים, ביצים, גבינות מכל הסוגים והמינים וגם שמן כמו אבוקדו, טחינה, אגוזים וזרעים. מה שאין בתפריט דיאטת חלבונים זה סוכר ועמילן ושום פחמימה עמילנית כמו תפוח אדמה, אורז או קטניות .
הירקות מחליפים את העמילנים. בני אדם היו רגילים לחיות מאות אלפי שנים על התפריט הזה וה תףריט שמאים למי שרוצה לרדת במשקל.