תפריט דיאטה 1000 קלוריות

על מנת לשמור על מראה חטוב וצעיר נדרשת אכילה מתאימה על פי תפריט הבנוי עבור כל אדם באופן פרטני. כיום קשה מאד לא להתפתות למאכלים עתירי שומן וכולסטרול ולכן הדיאטה הופכת אתגר משמעותי עוד יותר. יחד עם זאת, המראה החיצוני זוכה לתשומת לב מרובה, מה שמביא לחיפוש אחר תפריט דיאטה 1000 קלוריות להורדה מהירה במשקל ותפריטים מותאמים אישית המסייעים לירידה במשקל.

 תפריט דיאטת 1000 קלוריות המתאים לכל אדם

תפריט דיאטה 1000 קלוריות לנשים או לנוער, יכול להיות תפריט המביא לירידה קיצונית במשקל. טרם התחלת דיאטה 1000 קלוריות לנוער או לנשים, חשוב להיוועץ עם איש מקצוע המכיר את התפריטים השונים ויכול להתאים לכל אדם את המזונות האידיאליים עבורו. תפריט דיאטת 1000 קלוריות ביום כולל מגוון רחב של מאכלים איכותיים ועשירים, בריאים ומלאים בערכים תזונתיים.

לאכול ולרזות

באופן זה, מבלי לוותר על המאכלים האיכותיים והטעימים ביותר הקיימים בכל תפריט דיאטה מהירה רגיל. על מנת ליהנות ממגוון המאכלים הקיימים בתפריט דיאטה 1000 קלוריות ועדיין לרדת במשקל בקצב ריאלי חשוב לפנות אל אדם מנוסה בעל וותק בתחום אשר יכול לתרום מן הידע הפרטי שלו ומניסיונו רב השנים.

תפריט דיאטה 1000 קלוריות

תפריט דיאטת 1000 קלוריות המותאם אישית

חשוב למצוא תפריט דיאטה ביום אשר יספק את כל הערכים התזונתיים וכמו כן יתאים למבצע הדיאטה מבחינת אורח החיים, המזונות הנאכלים, כמות המזון, מספר הארוחות, הפינוקים המותרים ועוד.

כאשר אנו מתחייבים לתפריט כגון תפריט דיאטה 1000 קלוריות פירושה של ארבעה עד שישה ארוחות ביום, עם חטיף אנרגיה קטן ומתוק שיספק לנו תחושת שובע. אסור להימנע מכל קבוצות המזון, כמו פחמימות ושומנים, בגלל שגופנו זקוק לכל אבות המזון כדי לשמור על הבריאות שלנו תקינה, ועייפות כתוצאה מאכילה ותזונה לא נכונה יכולה לגרום לפציעות.

תפריט דיאטה 1000 קלוריות
תפריט דיאטה 1000 קלוריות

תפריט דיאטה 1000 קלוריות לדוגמא

כוס אחת שיבולת שועל מבושלת עם ? כוס חלב 1% וממתיק דיאטטי (אפשר להוסיף מים שיהיה פחות סמיך (

ארוחת ביניים: כריך טונה: שתי פרוסות לחם קל עם כפית טונה, כף טונה משומרת במים, שתי פרוסות עגבנייה ו-1/2 מלפפון

ארוחת צהריים

סלט עוף: נתחי עוף מ- מאה גרם חזה עוף עשוי טוב בגריל, חסה ועוד עלים, עגבנייה בינונית, מלפפון בינוני, ½ כוס פטריות חתוכות, ½ גמבה וכף רוטב לסלט

ארוחת ביניים

תפוח עץ

ארוחת ערב

פיצה העשויה מפיתה מקמח מלא חצויה לאורכה, שתי כפות רוטב עגבניות, חמישים גרם (כ-2 פרוסות) פירורי גבינה צהובה לייט

ארוחת לילה

יוגורט 0%

2 קרקרים מחיטה מלאה

סה"כ צריכת הקלוריות:

ארוחת בוקר – 117 קלוריות

ארוחת ביניים – 127 קלוריות

ארוחת צהריים – 271 קלוריות

ארוחת ביניים – 90 קלוריות

ארוחת ערב – 283 קלוריות

ארוחת לילה – 120 קלוריות

סה"כ – 1008 קלוריות

ראו גם >>> תפריט תזונה לספורטאים | תפריט תזונה לחיטוב | תפריט דיאטה מהירה וקלה