תפריט דיאטה מהירה וקלה

קצב החיים המהיר אליו הורגלנו במהלך השנים האחרונות, פיתח אצל רבים מאיתנו את הצורך להגיש את הכול כאן ועכשיו ללא כל מאמץ מיוחד בדרך.

גישה זו לחיים היא מוטעית מיסודה מכיוון שכל תהליך בחיים, ואין זה משנה באיזה תחום, מצריך משמעת, עבודה קשה והמון דבקות במטרה. כללים אלו תקפים גם לכל סוג של דיאטה אותה תרצו ליישם.
רבים מאיתנו רוצים דיאטה מהירה או דיאטה מהירה מאוד אשר תוביל לירידה מהירה במשקל ותאפשר לכם לדלג למעשה על כל הכללים הבסיסיים להצלחה בחיים (ושוב, אין זה משנה באיזה תחום אתם מעוניינים להצליח).
יחד עם זאת, חשוב לציין שגם בתפריט דיאטה מהירה וקלה,  לירידה מהירה במשקל מחייבת אתכם בכללים הבסיסיים אותם מנינו בפסקה הקודמת, כאשר כל בניית תפריט דיאטה מהירה וקלה מחייב אתכם להיצמד אליו עד להשגת התוצאות המיוחלות בפרק הזמן הקצר ביותר.

תפריט דיאטה מהירה וקלה

אז כיצד תוכלו לבנות ולהרכיב לעצמכם תפריט דיאטה מהירה וקלה? ובכן, הדבר תלוי כמובן במשקל גופכם ובהרגלי האכילה היומיומיים שלכם לפני תחילת הדיאטה.
ברוב המקרים, לא מומלץ לנוע מהקיצון אל הקיצון, כלומר, מצריכה מוגברת של סוכרים פשוטים ופחמימות פשוטות למניעה מוחלטת של מאכלים אלו.

את תהליכי הדיאטה מומלץ ליישם באופן הדרגתי ולהתחיל עם דיאטה המצמצמת אומנם בצורה ניכרת את הכמות הקלורית אותה אתם צורכים מדי יום אך במקביל לדאוג לכך שכל אחד ממרכיבי התזונה בתפריט דיאטה מהירה וקלה היומי שלכם יכיל בתוכו את המינונים הנכונים של אבות המזון החיוניים לגופכם.
לאחר תקופה הסתגלות של הפחתת כמות הקלוריות היומית שלכם, אנו ממליצים לכם להחיל דיאטת כאסח מהירה לשבוע או שבועיים ימים, כאשר לאחר אותו שבוע או שבועיים לחזור לדיאטה אשר ליוותה אתכם במהלך תקופת ההסתגלות ולא להמשיך בדיאטת הכסאח מעבר לשבועיים ימים.
על פעולה זו תוכלו לחזור לסרוגין כל שבועיים / אחת לחודש וכך גם לשמור על תוצאות הירידה במשקל אותן השגתם במהלך אותו שבוע או שבועיים של דיאטת כאסח וגם לשמור על כך שלא תעלו במשקל בין לבין.


תפריט דיאטה מהירה וקלה

ארוחות בוקר

קפה או תה ללא סוכר, קרקר אחד/פריכית אורז או פרוסת לחם קל אחת ירקות ביחד עם גבינה או יוגורט או טונה או ביצים בכל צורה שטעים לכם.

ארוחות ביניים

מנת פרי מפירות העונה. אם אתם לא רעבים אין שום צורך לאכול ארוחת ביניים. נהפוכו – רצוי תותר עליה לגמרי.

ארוחות צהריים

חזה עוף או הודו או מנת דג או בשר בקר רזה ביחד עם ירקות בצורת סלט או מאודה או בתנור כל כל צורה ארחת שבא לכם. מנה קטנה של תבשיל קטניות, סלט ירקות או ביצה קשה וסלט ירקות.

ארוחות ביניים נוספות

מנת פרי נוספת או חטיף אנרגיה ללא סוכר עד 100 קלוריות. שוב, אם אתם לא רעבים – אל תאכלו ארוחת ביינים.

ארוחות ערב

סלט ירקות ביחד עם גבינה רזה, או יוגורט או טונה או מנת דג בתנור או ביצים ( אם לא אכלתם ביצים לארוחת בוקר) .חסה, גבינה צהובה 5% אחוז, גביע אחד של יוגורט טבעי ללא סוכר ומנת פרי או לחילופין מנת עוף ללא עור, כוס אורז מלא, סלט ירקות ומנת פרי.

לאורך כל אותו תפריט דיאט מהירה וקלה חשוב להקפיד על שתייה מוגברת וניתן לתבל את מי השתייה עם פרוסות לימון טרי, עלי נענע, מרווה או לואיזה.

ראה גם למה חשוב לצרוך ויטמינים ומינרלים.

אולי יעניין גם...