תפריט דיאטה לנשים

לפני שניכנס לתפריט עצמו, יש כמה עקרונות מאוד חשובים שרלוונטים בדיאטה לנשים יותר מאשר לגברים.
חילוף החומרים של נשים שונה משל גברים ולכן נשים יורדות לאט יותר ופחות משקל מאשר גברים, מה שמקשה על דיאטה לנשים.
המלצות שניתנות לדיאטה לגברים לא תמיד עובדות או נותנות תוצאות לנשים.

תפריט דיאטה לנשים

תפריט דיאטה לנשים צריך לכלול את ההמלצות הבאות :

חייבים לאכול ארוחת בוקר – לא בהכרח נכון.

רוב הנשים לא רעבות בבוקר ולכן אין שום צורך לאכול רק בגלל שיש דבר כזה שנקרא ארוחת בוקר.
אם הגוף שלך צריך אוכל – את תהיי רעבה.
אם הגוף שלך לא צריך אוכל – את לא תהיי רעבה.
במשך הלילה הגוף שלך היה בצום.
כשאת בצום את מפרקת שומן. על זה הגוף שלך חי.
על מאגרי השומן המיותר שלך.
בשניה שאת אוכלת או שותה משהו עם טעם מתוק– הצום נגמר – פירוק השומן נגמר.
אם את לא רעבה, למה שתאכלי בכלל ? למה שתעצרי את פירוק השומן ?
מצד שני, אם את רעבה בבוקר – תאכלי.
אל תתני לעצמך להגיע למצבי רעב קיצוניים כי זה יגרור אחריו התנפלות על דברים מזיקים ברוב המקרים מה שפוגע בתהליך תפריט דיאטה לנשים שלך.

חייבים לאכול כל 3 שעות – לא בהכרח נכון.

כמו שהסברנו קודם, בזמן של צום הגוף חי על מאגרי השומן המיותר ומפרק שומן.
ברגע שאת אוכלת – הצום נגמר – פירוק השומן נגמר.
אם את אוכלת כל 3 שעות אין שום הזדמנות לגוף להגיע למצב של פירוק שומן כי כל הזמן יש זרימה של אוכל.
אבל אם את מרגישה שיש לך נפילת סוכר וחולשה ומה שעוזר לך זה כן לאכול כל 3 שעות – בהחלט עשי זאת.

לקלוריות אין חשיבות אם אוכלים אוכל בריא – לא נכון.

נניח שהגוף הספציפי שלך צורך 1800 קלוריות ביום.
זה מה שאת מבזבזת מבחינת אנרגיה כל יום.
אם תאכלי כל יום 2400 קלוריות במהלך תפריט דיאטה לנשים , גם אם זה ממזון בריא, את תעלי במשקל בסופו של דבר.
אולי לא מייד, אבל את תתחילי לראות עליה.

אסור לאכול בלילה מאוחר – דווקא נכון.

מנסיון, נשים במהלך דיאטה לנשים מושפעות יותר מאכילה בשעות הלילה המאוחרות, ולכן מומלץ להפסיק לאכול לפחות 3 שעות לפני השינה.
לקבלת תפריט דיאטה לנשים עברי לעמוד הבית והרשמי בחינם למדריך לירידה במשקל.

אולי יעניין גם...