תפריטי דיאטה מהירה מאוד

פתרונות קסם כמובן שאין, אבל דרכים מהירות לירידה במשקל דווקא יש. תוצאות מהירות יכולות להגיע, תוך קבלת החלטה ובניית תפריט דיאטה מהירה מאוד שיתאים לכל אחד ואחת מאיתנו, ויאפשר לנו, לעמוד בגבורה במהלך הדיאטה וגם מעבר לתקופת הדיאטה, כאשר כבר קיבלנו את התוצאות הרצויות לנו.

האם יש רק דיאטה מהירה אחת או טכניקה אחת, שיכולה להוביל אותנו לניצחון במאבק הבלתי נגמר והבלתי נלאה בקלוריות? שלושת הדיאטות ומתכוני הדיאטות הבאים יוכיחו לכם שלא. במיוחד עבורכם, בחרנו שלושה סוגי דיאטות, שיעניקו לכם תוצאות מהירות במיוחד כבר בתחילת התהליך.

דיאטת נטולת פחמימות

דיאטה נטולת פחמימות, כוללת מספר רב של תפריטי דיאטה מהירה. הבסיס של הדיאטה הזאת היא הימנעות מכל סוגי הפחמימות והפחמימות המורכבות האפשריות. ניתן למצוא בסוג תפריט דיאטה מהירה מאוד שכזה תחליפים רבים ומגוונים. כלומר, אם אתם נמנעים מאורז לבן, תוכלו ליהנות מאורז מלא, הימנעות מתפוחי אדמה ניתן להחליף בבטטות, גזרים וברוקולי, כאשר נמנעים מבישול עם מרגרינה ומשתדלים להעדיף אפייה על טיגון. את הפסטות יכולים להחליף נודלס ביצים ללא גלוטן, המצטיינים בכמות קלורית נמוכה יחסית.

דיאטה נטולת לחם

דיאטה נטולת לחם היא בין הדיאטות המורכבות ביותר. יחד עם זאת, דיאטת לחם כוללת מתכונים לדיאטה מהירה במיוחדשתביא אתכם לתוצאות והישגים מפתיעים תוך זמן קצר. הימנעות מלחם יכולה להיות לא פשוטה אבל משתלמת, תוך שבוע ימים בלבד תתחילו לראות את התוצאות ניכרות בגופכן/ם. אבל במה נחליף את הלחם? חשוב מאוד לדעת שהלחם תפקידו למלא ולהשביע, רוב תחושת השובע שלנו בארוחות נגרמת כתוצאה מאכילת הלחם. תוספת של סלט עשיר בירקות שונים אל המנה בכל ארוחה, תיתן את אותה תחושת שובע, רק באופן בריא יותר ומלא בנוזלים וויטמינים.

נסו תפריט דיאטה מהירה מאוד זו לארוחה אחת בלבד, ותגלו את האפקטיביות שלו. הוסיפו לארוחה המון ירקות ותיווכחו לדעת כמה המנה משביעה ואף מספקת ואפילו מאזנת אתכם גופנית בשונה מהתחושה הכבדה של הלחם. תוספת של טחינה אמיתית לסלט, תתרום יותר לתחושת השובע ולאלמנט הבריאות, זה אחד מהפתרונות שיתרמו לכם לבנות תפריטי דיאטה מהירה אפקטיביים ומשביעים יותר.

דיאטה נטולת נשנושים ופיצוחים

פשוט הפסיקו לנשנש! הפסקת הנשנושים (הלא בריאותיים) אינה דורשת מתכונים לדיאטה מהירה, כי היא בעצמה מתכון מעולה לדיאטה מהירה במיוחד. שימו לב, שאתם אוכלים רק כאשר אתם רעבים באמת, ולא מתוך שעמום בפה במהלך הצפייה בטלוויזיה. זקוקים לתעסוקה או לנשנוש, העדיפו לכרסם מקלוני גזר או מלפפון במקום.

האם דיאטה מהירה נחשבת לדיאטה בריאה?

האם דיאטה מהירה נחשבת לדיאטה בריאה? ניתן להרזות באופן מהיר ומשמעותי כל עוד מקפידים על דרך נכונה. הכלל הבסיסי להורדה במשקל היא פגילות גופנית המלווה בתפריט מאוזן ונכון.

תפריט דיאטה דל קלוריות צריך להיות מאוזן בין כמות הקלוריות שאנו שורפים לבין כמות הקלוריות שאנו צורכים – כך גם הירידה במשקל תהיה מהירה יותר.

להלן תפריט דיאטה מהירה מאוד הכולל בתוכו סלט בכל ארוחה וארוחה. הסלט מכיל ירקות מבושלים בעלי סיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע וויטמינים רבים לגוף.

בנוגע לפחמימות אין מה לחשוש כי הכמות שלהם נמוכה למדי, וחשוב מאוד לא להחליף את המרכיבים בעלי החלבון במרכיבים בעלי פחמימות.

ארוחת בוקר – תפריט דיאטה מהירה מאוד

3/4 קופסת גבינה עד 4%.
+ סלט ירקות
+שתייה חמה ללא סוכר (גם לא סוכרזית).

ארוחת ביניים תפריט דיאטה מהירה מאוד

ירוקות חתוכים
+ מעדן דיאט
+ ירקות שבושלו ללא שמן
+ מרק (רצוי מרק ירקות)
+ שתייה חמה ללא סוכר
+כפית שמן זית או לחלופין כף טחינה

ארוחת צהריים תפריט דיאטה מהירה מאוד

100 גרם דג / חזה עוף
+ ירקות מאודים
+ מרק ירקות
+ סלט ירקות
+ טחינה / כפית שמן זית

ארוחת לילה תפריט דיאטה מהירה מאוד

ארטיק דיאט / מוצר חלב
+ שתייה חמה
+ קופסת טונה במים (לא בשמן) / ביצה
+ חצי קופסת גבינה לבנה / קוטג' חמישה אחוז
+ סלט ירקות

זכרו, כל דיאטה מוצלחת ובניית תפריט דיאטה מהירה מאוד, במיוחד דיאטה מהירה תהיה אפקטיבית הרבה יותר תוך שילוב פעילות ספורטיבית כלשהי וריבוי בשתיית מים.

לקבלת תפריטים נוספים של תפריט דיאטה מהירה מאוד המותאם באופן אישי לכם, צרו איתנו קשר ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.