הרזיה מהירה ובטוחה, הרזיה מהירה בבטן

שומן בטני, מעבר לחזות האסתטית הלא מחמיאה הנלווית אליה, נחשבת גם לאחד מגורמי הסיכון למגוון רחב של בעיות בריאותיות וזאת לנוכח העובדה שומן בטני המצטבר באזור הבטן פשוט "לוחץ" על האיברים הפנימיים ועלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לכל אחד מאותם איברים פנימיים ולמחלות לב, סוכרת ומחלות נוספות.

עבור כל אילו המעוניינים בתהליך הרזיה מהירה בבטן, אנו ממליצים לכם ליישם את ההמלצות הבאות:

• הרזיה מהירה ובטוחה ובכלל, הרזיה מהירה בבטן בפרט, מתחילה בהקפדה יתרה על דיאטה מאוזנת המשלבת בתוכה מצד את כל אבות המזון החיוניים לגופנו ומצד שני מפחיתה באופן משמעותי את צריכת הקלוריות היומית.
לצורך ירידה מהירה במשקל ובשומן בטני, אנו ממליצים לכם להתחיל בדיאטות מסוג דיאטה של 1200 עד 1500 קלוריות ליום.

• מעבר להקפדה יתרה על דיאטה לצרכי ירידה במשקל, אנו ממליצים לכם לעסוק בפעילות ספורטיבית מתונה במקביל לדיאטה, מה שיתן לכם הרזיה מהירה ובטוחה.
לצורך כך, תדרשו לאמץ את גופכם באופן יומיומי או ברמה של 3-4 פעמים בשבוע.

הרזיה מהירה בבטן

• בנוסף, מומלץ להפעיל את שרירי הבטן בסדרת תרגילים יומיים אותם מומלץ לקיים בשני סבבים שונים, האחד בשעות הבוקר המוקדמות והשני בשעות הערב המאוחרות.
סדרת התרגילים כוללת בין היתר טיפוס על מדרגה, כפיפות בטן וכדומה.
פעילות זו תסייע לכם להוביל הצרת היקפים באזור ההשמנה הבטנית לאורך זמן.
חשוב להפקיד על כך שמספר כפיפות הבטן או התרגילים האחרים אותם אתם מקיימים, ילך ויגדל מיום ליום וכך תוכלו לחזק את שרירי הבטן ולסייע לשכבת השומן בטני לצמצם את היקפה ולהגיע לתוצאה של הרזיה מהירה ובטוחה.


הצרת היקפים של בטן נפוחה ושומן בטני ללא קשר למשקל גוף עודף- כיצד?

נפיחות בבטן עלולה להיווצר כתוצאה מהמאכלים היומיומיים אותם אתם צורכים ובחלק גדול מהמקרים מצבים של בטן נפוחה מתקיימים בקרב נשים וגברים בעלי משקל גוף תקין, כאשר רק הבטן הנפוחה היא זו המפריעה לחיטוב הגוף.
במקרים אלו, חשוב לבדוק איזה סוגי מזון אתם צורכים ולהפקיד לצמצם מזונות הידועים כמזונות הגורמים להופעתה של בטן נפוחה.
מאכלים אלו כוללים בין היתר את כל סוגי מאכלי החלב הגורמים לבטן להתנפח לנוכח הימצאות הלקטוז בהם, סוגי דגנים מלאים שאומנם מאוד חשובים לבריאותיו אך במקביל הם מייצרים גזים העלולים לגרום לכאבי בטן ובטן נפוחה, ממתקים מלאכותיים, ירקות ממשפחת המצליבים כגון: כרוב, ברוקולי וכרוב ניצנים, שגם להם יש נטייה לייצור גזים ובטן נפוחה, פירות המכילים את הפרוקטוז שלמעשה תוסס במעיים ומצייר גזים ובטן נפוחה וכואבת במידה וגופכם מתקשה לעכל את הסוכר הטבעי המצוי בפירות (פרוקטוז) מה שמקשה על הרזיה מהירה בבטן.

הרזיה מהירה בבטן

חשוב לציין שבמידה והינכם סובלים מבטן נפוחה ושומן בטני ואינכם נוהגים לצרוך באופן קבע את המזונות הנ"ל, קרוב לוודאי שהינכם בעלי נטייה להשמנה בטנית ולצורך ההתמודדות עמה תדרשו לאמץ את ההמלצות השונות המופיעות בפסקה הפותחת של הכתבה.

הדיאטה של אואנה מאוד מומלצת למי שרוצה לרדת במיוחד באזור השומן הבטני. מהדיווחים שקיבלנו מהלקוחות שלנו ניראה שצמצום ההקפים במיוחד בבטן (למי שאזור זה רגיש אצלו) הוא מאוד גדול.

 

אולי יעניין גם...