דיאטת פחמימות

בעידן בו הבריאות והמראה החיצוני זוכים כמעט לאותה החשיבות, אין זה פלא כי התזונה והתפריט היומי מקבלים לא מעט תשומת לב וזוכים להשקעה מרובה. התרבות המערבית שופעת מזונות מלאי כולסטרול ושומן, סוכרים ומלחים ומתוך כך נובעים גם תפריטי דיאטה מהירה שונים.

ביניהם והפופולארי בין רבים הוא תפריט דיאטת פחמימות. כמו בכל דיאטה, פחמימות משולבות בתפריט באופן מאוזן אולם בניגוד להרבה דיאטות אחרות, ניתן למצוא את הפחמימות במידה מאוזנת ובהרבה מאכלים בתפריט.

חשיבותן של הפחמימות

על מנת ליישם דיאטה פחמימות נדרשות ברמה מסוימת. הפחמימות מעלות את הסרוטונין ומרימות את מצב הרוח כך שהן מאפשרות להתמיד בדיאטה למשך זמן רב. דיאטה קלה יותר לביצוע מדיאטות אחרות ועדיין אינה עולה מעל 1,200 קלוריות ליום. ניתן ליהנות מביצוע דיאטת פחמימות מבלי לוותר על המאכלים האהובים ומבלי למנוע את האפשרויות הטעימות שמציע תפריט אכילה מודרני.

תנאי לקיום דיאטת פחמימות

התנאי המרכזי של דיאטת פחמימות איטיות הוא לבצע את התפריט בדרך מדויקת ומבלי לעגל פינות. על מנת לרדת במשקל באמצעות דיאטות מבוססות פחמימות איטיות חשוב להיצמד להוראות ולשמור על הגבולות שנקבעו וליהנות מהמאכלים הקיימים. במהלך הדיאטה משלבים בעיקר פחמימות המתפרקות לאט ומאפשרות את תחושת השובע למשך זמן ארוך יותר. באופן זה ניתן ליהנות ממגוון רחב של מאכלים איכותיים, עשירים, טעימים ומפנקים מבלי להתפשר על האהבות האמיתיות בחיים!

ראו עוד: דיאטת ללא פחמימות

דיאטת פחמימות

אולי יעניין גם...