חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

דיאטת סאות ביץ

דיאטת סאות ביץ

מי אינה מעוניינת להיראות טוב היום? ניתוחים למיניהם וסדנאות טיפוח, שעות ארוכות אצל הקוסמטיקאית ואינסוף טיפולים, ספורט ללא הפסקה ועוד מגוון הרגלים שונים המיועדים לשמור על מראה מרשים ועל משקל נמוך. אחת הדיאטות היעילות ביותר בשנים האחרונות היא דיאטת סאות' ביץ' – דיאטה מהירה מאוד המאפשרת לאכול פחמימות לרוב ועדיין לרדת במשקל.

מה היא הדיאטה המשגעת את שוחרי המשקל הנמוך?

המכורים לפחמימות

דיאטת סאות' ביץ' מיועדת לאלו בינינו המכורים לפחמימות ולא יכולים להסתדר בלעדיהן. קמים בבוקר וחושבים על קרואסון חם? נסו למצוא אצל בוחרי דיאטת סאות' ביץ' מתכונים דיאטטים נבחרים. מפנטזים על פסטה ולא מסוגלים לגעת בשום חלבון? התבוננו במגוון הרחב של אפשרויות במסגרת דיאטת סאות' ביץ' תפריטים וחפשו את הפסטה האהובה עליכם. במסגרת מגוון היתרונות של הדיאטה הרי שהבולטת ביניהן היא החיבה לפחמימות והאפשרות לאכול אותן.

צמצום הפרשת האינסולין

הדיאטה המיוחדת מדרגת את הפחמימות על פי איכות. איכות זו נמדדת בהתאם למדד הגליקמי של המאכל כאשר במסגרת דיאטת סאות' ביץ' תפריטים רבים מבוססים על פחמימות בעלות ערך גליקמי גבוה וכן סיבים תזונתיים רבים. במסגרת דיאטת סאות' ביץ' מתכונים מומלצים כוללים הבדלה משמעותית וברורה בין קבוצות הפחמימות השונות וכן בין קבוצות השומן השונות.

החיפוש אחר סיבים תזונתיים

במסגרת הדיאטה ישנה העדפה משמעותית למאכלים בעלי סיבים תזונתיים רבים וכן ישנה המלצה לצרוך שומנים רווים וללא שומני טראנס. במהלך דיאטת סאות' ביץ' ישנם שלושה שלבים כאשר בכל שלב של דיאטת סאות' ביץ' תפריטים שונים אותם האדם צורך ומתרגל אליהם באופן הדרגתי. במסגרת דיאטת סאות' ביץ' מתכונים שונים הופכים את התהליך כולו להרבה יותר מהנה מאחר וניתן למצוא תפריטי דיאטה חדשים בתכלית ומנות מסקרנות המוכתבות על פי המדד הגליקמי שלהן.

מאמרים נוספים