דיאטת כוסמת שעובדת

אחת הדיאטות המפתיעות ביותר בעולם הירידה במשקל היא דיאטת כוסמת. סגולותיה ותכונותיה הטבעיות של הכוסמת והדרכים להפיק ממנה את היתרונות הבריאותיים וכמובן המאפיין המשביע שלה הופך אותה לאחת הדיאטות פורצות הדרך על אף הפשטות שלה. למי מכן/ם שהתנסו במספיק דיאטות והשיבו פניהם ריקם, הן בשל חוסר סיפוק והן בשל חוסר העניין והשעמום של התפריטים האפרוריים שמרכיבים את מרבית הדיאטות, יתכן מאוד שדיאטה כגון דיאטת כוסמת תהיה בבחינת בשורה מעודדת.

אחת הדרכים הטובות ביותר והטיפים הטובים ביותר להצליח בדיאטה או בכל מטרה אחרת היא להציב מטרה שנוכל לעמוד בה, זוהי בדיוק דרך על פי פעולת דיאטת כוסמת – מעניקה את כל מה שחסר לגוף ללא האפרוריות והרעב האינסופי הקיים במרבית הדיאטות הרווחות.
הדרך הטובה ביותר להצליח בדיאטה היא להיות שבע. כמה פשוט ככה נכון. דיאטת כוסמת מעניקה לנו את האפשרות להשביע ולמלא את הקיבה שלנו בדרך מזינה וטעימה תוך גיוון הארוחות אבל מניעת הנשנושים כתוצאה מאותו רעב מציק לאחר ארוחת צהריים של חזה עוף בגריל ועלה חסה.

סגולות דיאטת כוסמת – דיאטת השובע הטבעית

דיאטת כוסמת כאשר אין אנו מוסיפים וגודשים אותה במזונות מטוגנים ושומנים מכילה אחוז שומן נמוך במיוחד אבל כתוצאה מהמורכבות של הסיבים התזונתיים שבה, המינראלים והברזל שמצוי בה בכמויות גדולות שומרת על רמת שובע גבוה אבל אינה גורמת לתחושת כבדות ועייפות.
רעבים עוד? כף כוסמת עם ירק אהוב ימלאו את הרעב, ירקות ומזונות שומניים מהטבע, כמו אבוקדו, טחינה גולמית, אגוזי מלך יהיו תוספת נהדרת לגיוון המנה וגם יתרמו למניעת תחושת הרעב.
כוסמת דיאטה

הסוף לדיאטות משעממות – דיאטה מהנה וטעימה

דיאטת כוסמת ניתנת לגיוון עם מגוון פירות, ירקות וחלבונים. רצוי להמעיט עד כמה שניתן במזונות עשירים בשומן ולהשתדל להתמיד ולצרוך כוסמת על בסיס קבוע כחלק מהתזונה היומית. מעבר לבריאותיות של הכוסמת. הגיוון והתוצאות המהירות שתראו כבר בימים הראשונים של דיאטה מהירה מאוד זו גורמים לרבים להתמיד ולהבחין בתוצאות משמעותיות כבר בחודש הראשון.
השתדלו לגוון את הכוסמת ובמידה ואין אפשרות להימנע, הוסיפו מעט מלח כדי לא להתפתות למזונות שומניים שגם כך מכילים כמויות בלתי ניתנות למדידה של מלחים וערכים נוספים.

החליפו את מנת הלחם או הפחמימה במנת כוסמת

מרגישים שהיעדר הלחם מונע מכם מלהשביע את הרעב, הוסיפו עוד כף גדושה של כוסמת. הכוסמת מורכבת מערכים וסיבים מורכבים שיביאו לתחושת השובע גם ללא הפחמימות והלחמים שאנו מורגלים בהם.

הפכו הכוסמת לחלק בלתי נפרד מכל ארוחה עיקרית

הפכו את הכוסמת להרגל בארוחות שלכם, כך תסתגלו לקיומה בחייכם וכך תראו כמה קל להכין ארוחה מזינה וטרייה וגם לרדת במשקל. מתכון לבישול כוסמת אורך כמה דקות בודדות, אלה שיעזרו לכם לרדת במשקל תוך ימים בודדים.
דיאטה כוסמת

עשה ואל תעשה – דיאטת כוסמת

כמו בכל דיאטה מסודרת ואפקטיבית ישנם חוקים שצריך להצמד אליהם.
דיאטת הכוסמת הינה דיאטה המיועדת לפרק זמן מוגבל – רצוי עד שבועיים בלבד.
את הכוסמת ניתן לאכול באורחת הבוקר והצהריים, אך לא בשעות הערב והלילה.

אל דיאטת כוסמת ניתן להוסיף ליטר אחד של יוגורט טבעי.
בעת הדיאטה יש לשתות כמות מים מרובה 2- 2.5 ליטרים ליום, ניתן גם לשתות תה ירוק או חליטת צמחים ללא סוכר, תחליפי סוכר או ממתיקים כאלה ואחרים.
בעת הדיאטה ניתן להוסיף לתפריט היומי 2 פירות בעלי סוג זהה (2 בננות /2 תפוחים וכו'…).
חשוב להקפיד על אי אכילת מזון עד 3.5 שעות לפני השינה (ניתן לשתות כוס יוגורט כארוחת לילה).

כיצד לבשל את הכוסמת?

על כל כוס אחת מדודה של כוסמת יש לשפוך 2 כוסות מים רותחים, יש לדאוג לכסות את הסיר היטב למשך הלילה על מנת לספוג את הנוזלים.
לאחר מכן, את הכוסמת יש לחלק ל 2 מנות בכל יום, אותם תוכלו לאכול בעת ארוחת הבוקר ואורוחת הצהריים – ניתן לשלב כוס יוגורט של עד 1% שומן.

תפריט דיאטת כוסמת ליום אחד

ארוחת בוקר

משקה חם – כוס קפה/תה או חליטה.
+ מנת כוסמת משולבת יוגורט.
ארוחת בין לבין:
פרי אחד לבחירה
+ חליטת צמחים / כוס קפה.

ארוחת צהריים

יוגורט  + מנת כוסמת.

ארוחת בין לבין

פרי אחד לבחירה
+ חליטת צמחים / כוס קפה.

ארוחה אחרונה (רצוי 3.5 שעות לפני שינה)

כוס יוגורט של עד אחוז אחד שומן.

חשוב להדגיש!
שתו המון מים לפני הארוחות ואחריהן, המים יעניקו לכם תחושת שובע ויעזרו לכם להמנע מנשנושים כאלה ואחרים.

לקבלת פרטים נוספים על דיאטת כוסמת שבאמת עובדת, צרו איתנו קשר ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

קראו גם על: דיאטת בזק