דיאטת 1200 קלוריות

ניסיתם כבר כל דיאטה אפשרית ועדיין לא הגעתם לתוצאות הרצויות לכם?
זה הזמן לתת צ'אנס – דיאטה 1200 קלוריות.

מה היא דיאטת 1200 קלוריות?

קלוריות היא למעשה תפריט דיאטה יומי המורכב מ-1,200 קלוריות בלבד.
דיאטה זו מיועדת לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין לרדת במשקל ולהשיל מגופו מספר גדול של קילוגרמים מיותרים.
יחד עם זאת, חשוב לציין שדיאטה זו מיועדת לאילו מביניכם המעוניינים בסוג של דיאטת כאסח לירידה במשקל ולכן היא מלווה בלא מעט יתרונות לצד כמה חסרונות עליהם נרחיב בהמשך.

מינימום קלוריות – מקסימום ירידה במשקל

בדומה לכל דיאטה אחרת במסגרתה אנו סופרים את הקלוריות, גם דיאטת 1200 קלוריות מבוססת על ההנחה הפשוטה והברורה שככל שנצמצם את הערך הקלורי לאורך היום כך נוכל להוביל לירידה במשקל.
תפריט יומי המורכב מ-1200 קלוריות בלבד מותאם לאנשים המעוניינים להשיל מספר גדול של קילוגרמים ממשקל גופם בזמן הקצר ביותר, אך חשוב לציין ולהבהיר שקיומה של דיאטה 1200 קלוריות מומלצת לזמן מוגבל במסגרתו תשילו את מספר הקילוגרמים הרצויים לכם ולאחר מכך תעלו בהדרגה את מספר הקלוריות (ראו דיאטה 1500 קלוריות) המרכיבות את התפריט היומי וזאת לנוכח חסרונות הדיאטה לזמן ממושך הכוללים בין היתר: פגיעה בקצב חילוף החומרים הטבעי של הגוף (הדבר עלול "להתנקם" בכם בעתיד),
תחושת עייפות וחוסר אנרגיה ותחושת רעב מתמדת העלולה לאורך זמן להוביל אתכם "להתנפל על המקרר" בשעות הערב או הלילה.

חשוב מאוד לכלול בתפריט של דיאטה 1200 קלוריות כמה שיותר מתכוני ירקות דיאטטים וגם פירות טריים ( לא פירות מקופסאות שימורים ולא פירות יבשים ).

דיאטה 1200 קלוריות

מנגד, דיאטה 1200 קלוריות, מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים הכוללים בין היתר:
ירידה מהירה במשקל, פיתוח הרגל נכון וטוב לכם לצמצום כמות הקלוריות אותם אתם צורכים לאורך היום, וכמובן, השגת תוצאות כמעט מיידיות כבר לאחר מספר ימים בהם הקפדתם על צריכה של 1200 קלוריות ליום.

חשוב לציין ולהדגיש שדיאטת 1200 קלוריות יכולה לספק לגופכם (לזמן קצר אומנם) את כמות הפחמימות, השומנים והחלבונים הנדרשים לגופכם מדי יום.
על מנת לעשות כן, תדרשו לתפריט יומי המשלב בתוכו בצורה מאוזנת ומדויקת את כל מרכיבי המזון החיוניים לגופנו מדי יום.
כמו כן, לאורך התקופה בה אתם מקיימים דיאטה 1200 קלוריות, חשוב להפקיד על צריכת מים מוגברת ואם אפשר להוסיף פעילות ספורטיבית מתונה (הליכה, שחייה וכו) בין פעמיים לשלוש בשבוע- גופכם יודה לכם על כך ויאפשר לכם להשיג את התוצאות הרצויות לכם בזמן קצר יותר.

1200 קלוריות

בדומה לכל דיאטת כאסח אחרת, גם לפני תחילת דיאטה 1200 קלוריות, חשוב להגדיר יעדים ומטרות ולתחם את משך התקופה שבמהלכה תצרכו כמות של 1,200 קלוריות בלבד מדי יום לזמן קצוב שאינו עולה על תקופה של שבועיים- שלושה בשלב הראשון.

תפריט שיכלול שפע ירקות טריים וגם ירקות מבושלים עם 2-3 פירות ביום בתוספת חלבונים רזים כמו חזה עוף חזה הודו, בקר רזה, ביצים, גבינוות וקוטג דל שומן, יוגורט דל שומן – יעשו את העבודה.