איזו דיאטה טובה לירידה במשקל

תמיד עלתה השאלה איזו דיאטה טובה לירידה במשקל ואיזו דיאטה טובה יותר? דלת פחמימות, דלת סוכר, דלת שומן או דלת קלוריות. השאלה נענתה ברוב קולות מוחץ, והתשובה היא: דלת קלוריות!!

למה דיאטת דלת קלוריות היא הדיאטה טובה לירידה במשקל

הדבר לא מפתיע היות שיש תמימות דעים בין רוב אנשי המקצוע בתחום. כל תזונאית או רופא יגידו לך "כל הדיאטות בסופו של דבר עוסקות בקלוריות ולא משנה מה שמן – הן כולן תלויות בצריכת קלוריות מופחתת. אחרת פשוט לא יורדים במשקל".

דיאטה מופחת קלוריות היא הדרך היעילה היחידה לירידה במשקל. אפשר לעשות דיאטה דלת פחמימות, דלת שומן או דלת סוכר, אבל הדרך היחידה שבה הגוף הולך לרדת במשקל בעזרת כל אחת מהדיאטות האלה היא אם אוכלים פחות קלוריות ממה שהגוף צורך.

איך מפחיתים אז את כמות הקלוריות

אז השאלה האמיתית היא: מה הדרך הקלה ביותר להפחית את כמות הקלוריות? האם זה בעזרת צמצום צריכת הפחמימות, צמצום צריכת השומנים, צמצום צריכות הסוכר או פשוט צמצום של כל הדברים הנ"ל יחדיו? הגישות הנפוצות בתחום התזונה לא ממליצות על צמצום של דבר מסוים מהרשימה לעיל אלא פשוט צמצום של כל הדברים האלה יחדיו, כדי בסופו של דבר להגיע לצריכה מופחתת של קלוריות.

דיאטה טובה לירידה במשקל

הרעיון המרכזי הוא להימנע מהדברים שגורמים לשבירה. רשימה ארוכה של דברים ש -"אסור לך לאכול" פשוט מובילה לכישלונות בכל ניסיון רציני לרדת במשקל והחיים קצרים מדי כדי להחליט שלא נוגעים יותר בפחמימות.

אז כדי לרדת במשקל לא צריך להיכנס למשטר מגביל וקשוח שיגרום להרגשה של "אסור לי הכול", אלא פשוט לצמצם את הדברים שידועים כבעייתיים (פחמימות ריקות [עמילנים], סוכרים ושומנים) ולהגדיל את צריכת המוצרים הבריאים שהגוף באמת צריך כגון פירות, ירקות, בשר, עופות, דגים ומוצרי חלב.

בנוסף כמובן יש לספור את הערך הקלורי של המזונות כדי לוודא שאכן צורכים פחות קלוריות ממה שהגוף שורף, להיות יצירתיים עם המתכונים כדי לא להגיע למצב של "שעמום מנטלי" מהזון והכי חשוב להחליט "אני יורד במשקל ויהי מה!"

מכווים שענינו לכם עלה השאלה איזו דיאטה טובה לירידה במשקל.