איך לרדת במשקל מהר! הפתרון כבר כאן

רבים מאתנו היינו רוצים לרדת במשקל בזמן לקיץ המתקרב. לכן, המסע אחר דרך מהירה לרדת במשקל הוא כזה שרבים יוצאים אליו. ישנן אינספור שיטות ותוכניות המבטיחות תוצאות מהירות ויעילות. עם זאת, ירידה מהירה במשקל בצורה בריאה נמצאת בהישג ידך הרבה יותר בקלות משניתן להאמין. בסופו של דבר, מחקרים רבים תומכים בעובדה שהרגלים טובים הם המפתח לשמירה על משקל תקין לאורך זמן. אלו כמה מהעצות שטובי המומחים בייעוץ תזונה נכונה ואורח חיים בריא מציעים שיסייעו לך ללמוד איך לרדת במשקל.

הרגלים קבועים יבטיחו תוצאות ארוכות טווח!

לפני שנחשוב איך לרדת במשקל מהר, חשוב שנדע לרדת במשקל ולשמור על המצב לאורך זמן. המילה דיאטה מקורה מיוונית ומשמעותה "דרך חיים". כיום, המילה איבדה הרבה ממשמעותה המקורית ובתפיסה של הרבה מאתנו, דיאטה היא תהליך זמני. חשוב שנאמץ הרגלים טובים ונדבוק בהם כחלק מאורח חיים קבוע. כשנשנה את השקפתנו על הדרך שבה ננהל את גופנו וניישם את התובנות במעשים בהתמדה, הדברים יקרו מעצמם.

להקפיד על שתייה מרובה

תזונה נכונה מתחילה בשתייה נכונה, וכשאנחנו אומרים "שתייה", אנחנו מתכוונים בעיקר למים. סוכרים, בעיקר מעובדים, הם הגורם מספר 1 להשמנת יתר ומחקרים מראים כי בעולם המערבי כ-40% מתצרוכת הסוכר היומית מגיעים ממשקאות ממותקים. בכדי ללמוד איך לרדת במשקל מהר, אנו ממליצים להימנע מהם לחלוטין וללמוד ליהנות מכוס מים מרעננת. שתייה של כחצי ליטר מים לפני הארוחה תגביר משמעותית את חילוף החומרים ומסייעת לשריפת קלוריות. בנוסף, במקרים רבים בהם אנו חשים רעב, אנו למעשה מיובשים ואיננו שמים לב. שתייה מרובה תשמור על תחושת שובע.

איך לרדת במשקל מהר

יהיו מזונותיך תרופותיך

המזון שאנו מכניסים לגופנו יקבעו במידה רבה את האופן בו נרד במשקל. אלו כמה עקרונות בתזונה נכונה שיסייעו לך בירידה מהירה במשקל.
סוכר הוא האויב – יש להפחית משמעותית את הסוכר מהתפריט ובמידת הצורך להשתמש בתחליפים איכותיים.
הימנעו מפחמימות ריקות – הן גרועות לא פחות מהסוכר ובסופו של דבר מגבירות את הרעב ובעלות אופי ממכר. מוטב לצרוך פחמימות מורכבות עשירות בסיבים כמו קינואה, קטניות ודגנים מלאים, המסייעים לכם לטובת ירידה מהירה במשקל.
מומלץ לבשל עם שמן קוקוס – בניגוד לשמנים צמחיים אחרים, שמן הקוקוס והטריגליצרידים המרכיבים אותו, מספקים תחושת שובע ומזרזים חילוף חומרים.
מזונות מעובדים הינם עתירי סוכר, נתרן ושומנים ומזיקים לבריאות – לדיאטה מוצלחת, מומלץ ביותר לצרוך בעיקר תוצרת טרייה המורכבת מירקות ופירות טריים, אגוזים וזרעים. לרגעים שבא לנשנש משהו. כדאי להחזיק בהישג יד נשנושים בריאים כמו תמרים, אגוזים וירקות חתוכים.
• כחלק מהשאלה איך לרדת במשקל מהר, קיימת התשובה הקבועה הזו אצל כל בן אדם ואדם – יש להקפיד על השלמת כל הערכים התזונתיים הנחוצים לגוף ובמידת הצורך להיעזר בתוספים איכותיים. חוסר בוויטמינים ומינרלים יגרום לחולשה שתגביר את האכילה מה שיפריע לתהליך ירידה מהירה במשקל. בעצם, הכל מתחיל ונגמר בהשלמת כל הערכים התזונתיים

פעילות גופנית

שילוב מאוזן של פעילות אירובית כמו הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים או קרוספיט בשילוב עם אימוני כוח באמצעות משקולות ישרפו קלוריות ושומנים, יחטבו את ההיקפים ויעודדו חילוף חומרים מהיר, בנוסף לחילוף חומרים מהיר – הפעילות הספורטיבית מכניסה בגופנו מרץ ויכולת ליותר פעולות בחיים ושמירה על תזונה נכונה ומדוייקת מה שיביא לטובת ירידה מהירה במשקל.

איך לרדת מהר במשקל