חינם - המדריך מלא לירידה במשקל | שליח חינם עד הבית חייגו עכשיו 077-9555512

חינם
המדריך המלא
לירידה במשקל

בלוג

שיעור 12 – מדוע מומלץ לעשות שבועיים של ניקוי הכבד והרעלים מהגוף?

חברים יקרים,

היום אנחנו נענה על השאלה: מדוע אנחנו עושים שבועיים ניקוי כבד ומה הקשר בין זה לבין שמירה על המשקל החדש.

מטרה: לעשות שבועיים ניקוי יסודי של הכבד והרעלים שהצטברו לנו בגוף כדי לשקם את המערכות של הגוף ובמיוחד את הכבד

הכבד הוא האיבר מרכזי בגוף שאחראי על ניקוי הגוף מהפסולת והרעלים שיש במזון. הוא משתתף בתהליכי חילוף החומרים והפיכת הסוכר לאנרגיה, הוא משפיע על הבלוטות השונות כמו בלוטת התריס. באופן כללי, כשהוא יוצא מאיזון ולא מתפקד כמו שצריך, כל מנגנון שריפת השומן או הפיכת המזון לאנרגיה משתבש.

דבר זה משפיע באופן ישיר על היכולת של הגוף לשרוף שומן ביעילות ולרדת במשקל, או לשמור על המשקל החדש לאחר הדיאטה. מה שאנחנו הולכים לעשות בשבועיים הקרובים הוא לעזור לכבד להתנקות כדי להכין את הגוף לשלב הירידה במשקל שנעשה בהמשך, או כדי שיהיה לנו קל יותר לשמור על המשקל החדש.

השמנה היא תופעת לוואי של כבד לא תקין ובלוטות שלא מתפקדות כמו שצריך. השמנה היא לא הסיבה לבעיה – היא הסימפטום. כדי לרדת במשקל עד לתופעה סופית של חיסול כל מאגרי השומן המיותר, חייבים לטפל גם בבעיה עצמה ולא רק בסימפטום. ברגע שהכבד והבלוטות השונות יטופלו – הסימפטום של ההשמנה יעלם (אם נדאג לשנות גם את הרגלי האכילה שלנו מהבסיס).

מה צפוי לנו בשבועיים הקרובים?

המטרה שלנו היא לא בהכרח לרדת במשקל אלא לנקות ולשקם את הכבד וגם לנקות את הרעלים שיש לנו בגוף מהמזון שאנחנו אוכלים. בשבועיים הקרובים יש לשים דגש על אכילה של הרבה ירקות ופירות שעוזרים לכבד להתנקות.

זה לא חייב לקרות, אבל אצל רוב האנשים תהיה הוצאת צואה בצורה מוגברת. אם אתם מוצאים שיש לכם פעילות מעיים כמה פעמים ביום או אפילו משלשלים במשך כמה ימים זה נהדר – זה אומר שהגוף נפתר מהרבה פסולת. אל תיקחו שום דבר כדי לעצור את השלשול – זה בדיוק מה שאנחנו רוצים: להיפתר מהפסולת, ולא לעצור את המנגנון הטבעי של הגוף שעובד עכשיו שעות נוספות כדי להוציא את הזבל מהגוף.

הזמן האידיאלי לעשות את ניקוי הכבד והרעלים זה ממש לפני הדיאטה או אחריה (אחרי שלב הירידה במשקל) בשלב השמירה.

נהנתם מהשיעור?

למעבר לשיעור הבא – שיעור 19, איך עושים שינוי בתזונה שלנו בצורה נכונה?

 

מאמרים נוספים