הטיפ הראשון לפני שמתחילים כל דיאטה הוא: התארגן מראש.

ברגע שהחלטת שאתה מתחיל דיאטה – ולא משנה איזו דיאטה זאת – אתה חייב להתארגן מראש עם המזונות המומלצים.

ארגן את רשימת המזונות המומלצים לדיאטה שבחרת וצא לקניות. קנה מספיק מצרכים שיספיקו לך לשלושה שבועות קדימה. הכן לך מראש בבית את המנות שלך כדי שיהיה לך קל לשמור על התפריט המומלץ.

אם לא תעשה זאת, אתה עלול למצוא את עצמך ביום עבודה עמוס יוצא החוצה רעב ועובר ליד מסעדה או מאפיה ומיד מתנפל על בגט או עוגה ושובר את הדיאטה. הקפדה על תזונה במקום העבודה היא מפתח חשוב להצלחה, כיוון שאנו נמצאים בו בשעות הקריטיות ביום.

הטיפ השני הוא: אכול ארוחת בוקר שכוללת חלבון תוך שעה מהרגע שאתה קם.

שוב, זה לא משנה איזו דיאטה בחרת, אתה חייב לאכול תוך שעה מהרגע שקמת ארוחת בוקר. אם לא תעשה זאת, חילוף החומרים שלך לא יתחיל לעבוד. מה שמניע את חילוף החומרים שלך בבוקר ומתחיל את הפעולה של שריפת השומן בגוף הוא אכילה של חלבונים. הדבר השני שמניע את חילוף החומרים הוא ספורט. לכן יש לך 2 ברירות. או שאתה קם, שותה קפה ויוצא להליכה מהירה ועושה ספורט בבוקר ואוכל אחרי האימון, או שאתה אוכל ארוחת בוקר שכוללת חלבון תוך שעה מהרגע שאתה קם.

הטיפ השלישי הוא: אכול כל שלוש שעות ואל תיתן לעצמך להגיע למצב של רעב חמור.

אם תיתן לעצמך להגיע למצבי רעב חמורים, הגוף שלך ייכנס למגננה חריפה ולא משנה מה תעשה – הוא לא יהיה מוכן לפרק שומן ולרדת במשקל. מי שחושב שהימנעות מאוכל תעזור לו לרדת במשקל טועה טעות מרה. בדיוק ההפך. אם לא תאכל – לא תרד במשקל. אם תתחיל לאכול – אתה תרד במשקל.

כמובן שמאוד חשוב מה אוכלים מכיוון שיש מזונות שעוזרים לשריפת השומן המיותר בגוף ויש כאלה שלא. הדיאטה של אואנה מורכבת כולה ממזונות שידועים מבחינה מדעית כעוזרים לשריפת השומן המיותר בגוף – בגלל זה התוצאות מהדיאטה הם מאוד מהירות.

בסיכומו של דבר, לא משנה איזו דיאטה תבחר, אלו הם הטיפים לדיאטה: התארגנות מראש, אכילת ארוחת בוקר ואכילה כל שלוש שעות הם חובה בכל דיאטה לצורך הצלחה.

לכל הטיפים