איך מתקנים חריגה במשקל אחרי החגים?

השבוע אני אתן לכם כמה פטנטים לגבי תיקון העלייה במשקל שבאה לאחר אכילה מופרזת בחגים.

 התופעה הכי שכיחה היא עליה במשקל של 1-2 ק”ג אחרי אכילה מופרזת בחג או 4-5 ק”ג אחרי זלילה רצינית.

אצל רוב האנשים המשקל הזה הוא ברובו מים.

problemשימו לב שכדי לעלות במשקל  2-5 ק”ג של שומן היינו צריכים לאכול עשרות אלפי קלוריות עודפות באותו שבוע. אז בבקשה מכולם – בלי לחץ מיותר…
אתם תראו שתוך שבוע–שבועיים אתם מורידים הכול.
מצד שני, יש אנשים שבאמת אכלו עשרות אלפי קלוריות עודפות בחג הזה…

לצערי, אחוז קטן מהאנשים הולך להיתקע עם הקילוגרמים העודפים הללו ורק דיאטת כסאח מהירה כמו “הדיאטה של אואנה” תעזור להם לחסל את העודפים הללו מהר.
אני רוצה שתנסו קודם את ההמלצות האלה ורק אם זה לא עוזר, תרכשו את ערכת ההרזיה שלי:

 1-3 ימים של ירקות:
למי שעלה בסך הכול עד 1 קילו במשקל, הפתרון הבא הוא מעולה ומהיר במיוחד:
במשך 1-3 ימים לאכול רק ירקות בצורת סלט, מרק, תבשיל, מאודה, צלוי – או כל דרך אחרת. הכוונה היא רק לירקות  עם טיפ טיפה שמן, בלי רטבים מיוחדים שיש בהם סוכר, כשעדיף רק ירקות ותבלינים. אין שום הגבלה על כמות הירקות שמותר לאכול.

שבוע–שבועיים של ירקות וחלבונים:
במשך שבוע–שבועיים לאכול אך ורק ירקות וחלבונים רזים עם טיפ טיפה של שמן.
אתם תרדו חזרה. חלבונים רזים הם דברי חלב עד 5% שומן או חלקי הבשר בלי העור והשומן.
שלוש ארוחות ביום שמורכבות ממנת חלבון + ירקות כתוספת, ושתי ארוחות ביניים של נשנושי ירקות יעשו את העבודה. אין הגבלה על כמות הירקות. תאכלו כדי להיות שבעים ולא מעבר לזה מבלי לספור קלוריות.

שתהיה לכולנו חזרה לשגרה נעימה וקלה face23
אואנה

לכל הטיפים